Gå til innhold

Kyle XY - en uventet bra serie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden de fleste serier har pause nå fant jeg ut at jeg like godt kunne prøve Kyle XY. Lasta ned alt som har kommet ut på tirsdag og har sett alt nå. Må si jeg er veldig positivt overrasket. Super serie med mange mysterier, men ikke slik som lost som må dra hver detalj ut til tusen.

 

Gleder meg til å se hva som skjer videre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

det er en utrolig bra serie synest jeg..

kjedet meg en dag og stublet over den...

men hvilken dag går den egentlig på ABC?.

har bare sett de på nettet så lurer på hvilken dag jeg skal sitte meg ned å nedlaste nye episoder... :p

 

PS:er det noen andre enn meg som syntes 10 episoder var litt lite for en hel sesong,de fleste serier pleier å ha 22 eller noe sånt..?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Morsomt du er redd den er litt for fjortiss for deg, denna serien er det ikke mange fjortisser som ser. Og den er heller ikke lagd for de yngre, er nok mye av de eldre som og erfarne seerne som ser kyle. De som liker gåter og mystiske hendelser, trur du burde ta en titt. Nesten umulig og ikke like kyle ;P

Lenke til kommentar

Skal som sagt ta en titt på den.

Med "fjortiss" mener jeg ikke at det bare er fjortisser som ser på, men serier med "pene mennesker" satt i ungdomsmiljøer. Tenker først og fremst på serier som OC og One Tree Hill (som jeg ikke klarer å se mer enn 30 sekunder av før jeg må brekke meg), men disse mangler jo de "mysteriene" du nevner, så jeg kan jo nevne Smallville og Supernatural som eksempler i stedet.

Lenke til kommentar

Den siste episoden var ganske dårlig, det var akkurat som de tenkte "Siden hun XX og XY møtes i denne episoden så kan det ikke skje mer så vi hiver inn masse familie greier om toleranse bla bla bla"

 

Har ikke likt de siste episodene, blitt for mye med plagsomme Josh og enda mer plagsomme venninna hans.

 

+ jeg kan ikke fordra hvordan de reklamerer for diverse godterier i den serien!

"These sour patch taste different"

"Thats because they're EXTREME!"

 

Oh come on!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...