Gå til innhold

Kyle XY - en uventet bra serie


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Ikke helt enig, madcon eller hva det het fikk ny sjef. Kanskje også mer brutal enn forgie, så har vi de personlige forholdene mellom karrakterene. Og familien til Kyle fikk vite absolutt alt, og kyle fikk vite hva som skjedde med Adam osv.

 

Og vi fikk se en snillere side av han som svek Adam, syntes sesongen starten igjen fantastisk. Men ja, min personlige mening.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dagens episode var artig med mange forviklinger og situasjoner, litt opplagt hu fra sosialen ikke hadde helt gode hensikter med besøket. Den ene personen som satt rundt bordet hadde jo en ring som lignet det Latnok brukte. kanskje det er den samme organisasjonen eller en ny en med "gamle" medlemmer.Det kan jo også tenkes at de haddde noe med den gamle platen som Jessi fant under puten

Lenke til kommentar

Må si jeg digger denna serien, kan bli litt slapt til tider men og skuespillerne er ikke klasse A.

Men en serie jeg kommer itl å følge til slutten uansett.

Digga meg at ikke Jessi døde, for hu er degg :p selv om hu er biaatch atm.

Kan være litt enig at serien har tapt seg litt, men nå har jeg Lost og Prison break til å grøsse over etter hver episode og Kyle xy til å slappe av og ikke bli ehlt gærn i huet som av Lost, PB, 24og Heroes.

 

Kyle xy1!1!!

Lenke til kommentar
Må si jeg digger denna serien, kan bli litt slapt til tider men og skuespillerne er ikke klasse A.

Men en serie jeg kommer itl å følge til slutten uansett.

Digga meg at ikke Jessi døde, for hu er degg :p selv om hu er biaatch atm.

Kan være litt enig at serien har tapt seg litt, men nå har jeg Lost og Prison break til å grøsse over etter hver episode og Kyle xy til å slappe av og ikke bli ehlt gærn i huet som av Lost, PB, 24og Heroes.

 

Kyle xy1!1!!

 

Serien var litt daff midt i sesong 2, alt kjærlighetschase osv..Men på ep 18 (sesong 2) helt i slutten - da fikk jeg frysninger!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...