Gå til innhold

Kyle XY - en uventet bra serie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
310 var siste episode i denne serien. Synes det var skuffende.

 

latterlig avslutning ja.

Ingen wrap-up whatsoever.

 

Men samme det, sesong 1 var meget bra, etter det var det bare downhill.

 

Matt Dallas er en fryktelig dårlig skuespiller, han har bare ett ansiktsuttrykk: suprised.

Lenke til kommentar

Jeg ble utrolig fortvilet når jeg så denne episoden.

serien var på veldig god vei til å bli bra igjen, for å så bli kansalert.

men lager de avslutning da? neida de bare lar oss sitte igjen med en episode som kommer med mange spørsmål og cliffhenger selv søsteren min på 7 kunne tenkt seg til.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...

Så første sesong selv, og datt av i løpet av 2.

 

Vær forsiktig med å komme med bombetrussler på nett! Plutselig blir døra sparket ned av CIA mens dere ligger å sover :tease:

 

CIA.. neppe. Mer sannsynelig at "Carl on Duty" kommer.

 

Og, hvordan skal de vite hvor jeg bor? Kan være på denne siden via proxy(er) i utlandet.

 

Så for ikke lenge siden Kyle på TV, noe jeg ikke husker å ha sett tidligere, og da jeg sjekket TV2.no, stod det 4: 11 såvidt jeg husker. Spooky.

Lenke til kommentar

Det største problemet er vel at han som spiller Kyle er en fantastisk dårlig skuespiller. Det fungerte greit med ansiktsuttrykket i de første 5-6 episodene. Etterhvert som gutten ble opplyst, kunne godt uttrykket endret seg til noe mindre spørrende, men den gang ei.

 

Greit skrevet serie, men elendig skuespill av hovedskuespilleren gjorde vel at den måtte kanselleres før eller siden...

Lenke til kommentar

Det største problemet er vel at han som spiller Kyle er en fantastisk dårlig skuespiller. Det fungerte greit med ansiktsuttrykket i de første 5-6 episodene. Etterhvert som gutten ble opplyst, kunne godt uttrykket endret seg til noe mindre spørrende, men den gang ei.

 

Greit skrevet serie, men elendig skuespill av hovedskuespilleren gjorde vel at den måtte kanselleres før eller siden...

 

Enig. Herregud å vanvittig morsomme de først episodene var, men innen serien hadde nådd sesong avslutning orket jeg bare ikke å starte på sesong 2.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...