Gå til innhold

Nytt HW.no-møte i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3B =/ .. Har vært ganske døllt der de gangene jeg har vært der. Orker ikke plassen.

Mormors er koselig og har billig øl, men stenger litt tidlig.

Skrevet

Petters er jeg med på.

3B høres ikke bra ut. Vært innom i noen få minutter, og jeg har ikke noen behov for å dra tilbake.

Samfundet har jo alltids 18årsgrense. Hvis ikke man Harvey's. Der er det 54,- for 2 stk øl på torsdager (husker ikke om det er 0.4 eller 0.5, tror 0.5).

Skrevet

Kunne gjerne hilst på dere, men tror ikke jeg gidder på en torsdag. Større sjanse for at jeg er med på en fredag, skulle jeg mene. Men dere har det sikkert like hyggelig uten meg. :)

Skrevet

Hvor mange er for at vi flytter det til fredag da? Jeg stiller meg omtrent likegyldig, men om mange heller vil ha fredag så er det jo bortkastet å på død og liv ta torsdag for å spare noen kroner på pilsen.

Skrevet
Siden jeg også har lyst til å være med, er det kjekt om det blir i forbindelse med helg, så kan jeg natte over hos noen i Trondheim.

7109957[/snapback]

Tar du med noen respektabelt utseende kvinner så kan du overnatte hos meg, ellers har jeg lite lyst til å dele av mine 8 m²

Skrevet

På mormors er det 33kr halvliteren men de stenger serveringen 23.30. Bruker vanligvis å gjøre unna det meste av drikkinga der og så dra andre steder senere.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

hva med rock city eller three lions club? se fotball kamp og øl er jo strålende:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...