Gå til innhold

BUUHUUU! DOA Deluxe Hercules 9700PRO :((


Prelude

Anbefalte innlegg

etter mye venting i spenning så hentet jeg ut mitt Hercules 3Dprophet 9700PRO for den nette sum av 3808,- inkl frakt, tok med meg pakken hjem bare for å bli sjokkert! :sad:

 

det viser seg att pakken har fått litt hard medfart i posten og plastikk klipsene som holdt kjøleribbe hadde brukket og den store og tunge ribber hadde 'lekt' seg litt og brukket løs en rekke med kondensatorer og en krystall :sad: :sad: :sad:

med andre ord, hardt og brutalt voldtatt mitt vakre kort.

 

hvem har ansvar?

komplett? posten? begge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

akkurat kommet hjem igjen fra det lokale postkontoret her (i den lokale daglivarebutikken..) og dem sa kom igjen i morgen, da er her folk som vet litt om refusjon og garanti.. :sad:

 

huff.. jeg fortjener ikke dette, akkurat nå skulle jeg ha startet opp maskinen min med mitt nye grafikkort og installert drivere.. :sad:

 

noen som vet litt mer om postens garantier og behandlingstiden dem bruker på og ordne opp i sånne saker?

 

til deg som sa jeg burde kontakte Komplett, dem har stengt for dagen (16.00) så jeg sendte avgårde en mail om problemet.

Lenke til kommentar

La nå for guds skyld ikke dette bli en hater/elsker komplett-tråd...

 

Posten har ansvar for skader på pakker og de skal følgelig ordne opp i dette. Derimot kan det jo hende at det ikke er du, men komplett som skal ta saken med posten. Men det får du sjekke med rette instanser.

 

Lykke til!

 

Håper det går bra!

Lenke til kommentar

har nå snakket med komplett.no og i samtalen med dem så kom vi fram til at dette var komplett sitt ansvar og posten ikke kan lastes for skaden. dette på grunn av at pakken ikke har noen ytre skader overhodet.

 

jeg kunne velge om jeg ville ha ett nytt byttekort (ventes inn ny forsending 31., dvs 2 uker venting..) eller om jeg ville oppheve kjøpet og få meg ett annet kort.

 

spørmålet er da om jeg bare skal oppheve kjøpet og kjøpe et Crucial ATI Radeon 9700Pro isteden.. :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-16 09:27, skrev Cappo:

Quote:


Den 2002-10-15 23:37, skrev Danny:

dyrt as,bedre med original ati nå på "spesialtilbud" hos dius:
3400


 

Det der er jo bulk/OEM da. Den er jo lavere klokka. Ikke rart den er billigere. :razz:

 

 

trokke det,er vel samme kortet bare uten eska kun i antistatisk pose med en driver cd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...