AnaXyd Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Hei og hå! Kan dere anbefale noen bra anti virus programmer som er i proffklasse? Eventuelt erfaringer også?
DilliMusic Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 kan si det jeg har hørt og sett på anmeldelser og slikt. har sett at nod32 og pc chillin internett security har stått på mange topp 5 lister. avg professional og. ikke gratis versjonen. mange som liker norton og det er populært det men det er ikke så bra egentlig. noen feil har det vært og slikt. norton krasjet med dregmentering hos meg en gang som endte med at jeg måtte formatere pc'n min. men skal se hva de som vet bedre enn meg skriver.
miCro Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg - og mange andre her på forumet - bruker NOD32, og så langt har jeg bare godord og si om programmet. Det krever lite ressurser og holder pcen fri for styggdom.
Hashtægg Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 jeg har F-security ... det er egentlig bra..funker for meg hvertfall
p@ge Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg - og mange andre her på forumet - bruker NOD32, og så langt har jeg bare godord og si om programmet. Det krever lite ressurser og holder pcen fri for styggdom. 6439820[/snapback] jeg er helt enige, har brukt Norton og andre før men skal forsette med Nod32.
zjulik Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 (endret) Det heter "antivirusprogrammer" (evt. "antivirus-programmer"), ikke "anti virus programmer". Buksevann. Endret 6. juli 2006 av zjulik
AnaXyd Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 Jada jada pirketryne.. Jeg skal prøve nod32 folkens
xanonymx Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg har vurdert lenge på å gå over fra NIS til NOD32, men det jeg lurer på er hvilket brannmur er å anbefaler til det? Har forstått det slik at NOD32 ikke har innebygd brannmur. Jeg bryr meg ikke om det koster, det jeg bryr meg mest om er at det bruker lite resusser og at det er sikkert. Det er grunnen til at jeg har tenkt å gå fra norton, bruker alt for mye resusser.
iMono Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Kaspersky regnes vel for å være best, men det er ikke gratis. Symantec Antivirus bruker jeg (ikke Norton). Det er veldig lettkjørt.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Kaspersky regnes vel for å være best, men det er ikke gratis. Symantec Antivirus bruker jeg (ikke Norton). Det er veldig lettkjørt. 6447109[/snapback] Du har så rett. Jeg bytta fra avast! til Kaspersky Internet Security 2006 og jeg har aldri vært mer fornøyd med et antivirusprogram enn dette. Det fant 15 virus med en gang, den har blokkert utallige angrep fra hackere, virus og alt annet. Pluss at alle popupsene mine forsvant! Kaspersky er det beste!
xanonymx Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Bruker Kaspersky Internet Security 2006 mye ressusser eller er det bare best på å finne rusk og rask?
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Bruker Kaspersky Internet Security 2006 mye ressusser eller er det bare best på å finne rusk og rask? 6449953[/snapback] Det bruker ikke mye ressurser, 5-8 MB på idle og 20-30 MB når den skanner.
Mads-b Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 (endret) Avira Antivir kommer ut på toppen av nesten hver eneste test jeg har sett av gratis antivirusprogrammer. Burde holde bra til Ola Nordmann Endret 7. juli 2006 av Mads-b
xanonymx Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg tror jeg kommer til å gå for NOD32, så hvilkem brannmur anbefaler dere.
Demantios Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Brannmur er no' tull etter min mening. Men hvis du skal ha så er ikke ZoneAlarm dårlig (freeware?)
xanonymx Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 (endret) Hvorfor mener du at det er bare noe tull? Norton sin brannmur har blokker endel uvedkommende her hos meg. Men det er noe dritt med engang det er installert nye programmer o.l. Men er det noen andre som har erfaringer om noen programmer som er bra? Har lest at det har hvert en del problemer med Zone Alarm i det siste her på forumet. Endret 7. juli 2006 av xanonymx
Demantios Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hvorfor mener du at det er bare noe tull? 6451701[/snapback] Fordi jeg ikke har noe å blokke. Hvis det er viruser som prøver å koble til nettet og hente informasjon klarer uansett NOD32 å finne det
miCro Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hvordan vet du at du ikke har noe å blokkere om du ikke har brannmur?
Demantios Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 (endret) Hvordan vet du at du ikke har noe å blokkere om du ikke har brannmur? 6451781[/snapback] Er sedlfølgelig ikke sikker, men har ikke hatt noen problemer. intill jeg har det fortsetter jeg som det er. Er så kjedelig med brannmurene at man må godta at spill/programmer skal få tilgang til internett. Har brukt brannmur før, men trykte godta hver gang så jeg så ingen vits til å ha det. Edit: Uansett er det ikke det vi skal diskutere i denne tråden Endret 7. juli 2006 av PepsiCo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå