Gå til innhold

Norsk språkpakke til WoW?


Anbefalte innlegg

Jeg har så vidt begynt og spille WoW! Men det er ett problem, jeg skjønner nesten ikke engelsk så jeg lurer på om det finnes noen norsk språkpakke til WoW ? Er litt kjett å ikke kunne engelsk, får nesten ikke tatt quest :(

 

 

Takk!

Endret av Skavhaug
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell man begynner å lære matte allerede i 1. klassen men likevell har folk store problemer med å takle ligninger med 2 ukjente, 2.gradsligninger osv...

At han ikke kan engelsk kan ha flere årsaker. Lese/Skrive vansker, alder, og egentlig bare ha vanskelig for å lære språk kan være noen av dem.

 

Og for å være ærlig så er ikke akkurat wow det letteste å sette seg inn i om man ikke kan engelsk og heller ikke har noe erfaring med onlinespill.

Forkortelser som lol, mt, omg, wtf, osv er jo bygget på engelsk men tweaket lenge i onlinemiljøene....

 

"Omfg lawl. gief me teh lewt r ill wtfpwn yer ass!" tror ik engelsklærern min hadde skjønnt en tøddel der :)

 

Men til the case at hand. Har du problemer med engelsk av andre grunner til at du er for ung så burde du gjøre noe med det. Enten ved profesjonell hjelp eller eget initiativ. Engelsk er noe man rett og slett ikke kommer vekk fra nå for tiden.

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Jeg tror nok ikke det vil være noe problem å spille WoW. Finn fram en ordbok og slå opp de ordene du ikke forstår, og etterhvert sitter de. Tror nok WoW er en glimrende måte å lære seg engelsk på!

6436728[/snapback]

 

Er helt enig. Ble mye bedre i engelsk selv etter jeg begynte med WoW.

Fikk til og med skryt av å være en av klassens beste :w00t:

syntes jeg lærte mye utrolig fort.

Lenke til kommentar
Jeg tror nok ikke det vil være noe problem å spille WoW. Finn fram en ordbok og slå opp de ordene du ikke forstår, og etterhvert sitter de. Tror nok WoW er en glimrende måte å lære seg engelsk på!

6436728[/snapback]

 

Er helt enig. Ble mye bedre i engelsk selv etter jeg begynte med WoW.

Fikk til og med skryt av å være en av klassens beste :w00t:

syntes jeg lærte mye utrolig fort.

6436991[/snapback]

 

Jeppers... WoW kan være bra helt til du skriver "U r so f.uked up"

Men spilling/film/lesing er gode måter å lære engels, da lærer man fort hva som er forskjellen på hva engelske ord betyr, og hva dem er oversatt til...

Lenke til kommentar

Altså, vist du ikke klarer å skille mellom når du sitter på skolen/hjemme da burde du seriøst få fikset deg...

 

Når jeg sitter hjemme, så hender det at jeg bruker en del forkortninger, men jeg har aldri klart å skrive en forkortning i en oppgave på skolen eller noe...

 

 

Then again, kanskje jeg er ett overmenneske? ;)

Lenke til kommentar

Jeg kan sånne enkle ord på engelsk! Men i WoW så er det en del avanserte ord jeg ikke skjønner :(

 

Nei, jeg er ikke 3år jeg er 15år. Jeg har 3 i engelsk på skolen og jeg gjør mitt beste! Så er nok litt dum :) Men forumet er vel ikke for å mobbe de som ikke er så strie i Engelsk ? Liker bests seriøse svar :)

Endret av Skavhaug
Lenke til kommentar

Vel x kona mi prøvde seg på wow men hu fatta ikke ett fnatt, er ikke best på engelsk, men "fantasy engelsk" tok knekken på hu :)

Tror det beste er å bare prøve så godt du kan, les nøye på det og som noen sier slå opp om det er noe rart (er som oftest ikke så mye annet en å drepe noe eller finne noe, bruk evt allakhazam og thottbot for å finne ut hva du skal drepe for å få noe og hvor de er.

Lenke til kommentar
Altså, vist du ikke klarer å skille mellom når du sitter på skolen/hjemme da burde du seriøst få fikset deg...

 

Når jeg sitter hjemme, så hender det at jeg bruker en del forkortninger, men jeg har aldri klart å skrive en forkortning i en oppgave på skolen eller noe...

 

 

Then again, kanskje jeg er ett overmenneske? ;)

6437581[/snapback]

 

Vell... Heldigvis var jeg ferdig med engelsk når jeg begynte med WoW, og nå skriver jeg engelsk bare i spill, og på forum rundt om. Og jeg må inrømme at det blir mye u i steden for you. Bortsett fra det går det stort sett i "vanlig engelsk" :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...