TST Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 På E3 skuffet Wii-spillet Red Steel oss fordi det du opplevde på skjermen ikke speilet det du gjorde med kontrollen. Ubisoft ser ut til å ville gjøre noe med dette. Les mer
Mala Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Deilige nyhetere. Bra at utviklerene legger mye arbeid i kontrollen,de er jo nesten nødt til dette for å imponere i starten. Red Steel er og blir eit sikkert kjøp på lanseringsdagen for min del.
Civilix Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 sverdanimasjonene skal stemme overens med det man ser på skjermen regner med at dette bare er en litt rar oversettig, og at det skal stå at det man ser på skjermen gjengir det man gjør med kontrolleren...
TST Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Skrevet 30. juni 2006 sverdanimasjonene skal stemme overens med det man ser på skjermen regner med at dette bare er en litt rar oversettig, og at det skal stå at det man ser på skjermen gjengir det man gjør med kontrolleren... 6413393[/snapback] Sitatet jeg baserer teksten du siterer meg på var "Also, we have to consider the animations of the sword and matching it up with what you see on screen". Tenkte det var best å oversette direkte når jeg skrev saken, men har nå omformulert dette til "bevegelsen av Wii-kontrolleren skal stemme overens med det man ser på skjermen", i håp om at det er dette hun egentlig mener.
Tjohei Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg har også lyst på dette spillet, men det blir ikke noe hvis man fremdeles må blokkere med nunchuck'en og snur seg like langsomt som en golem...
Anbefalte innlegg