Gå til innhold

Forbedret Red Steel-kontroll? (Wii)


Anbefalte innlegg

Skrevet

På E3 skuffet Wii-spillet Red Steel oss fordi det du opplevde på skjermen ikke speilet det du gjorde med kontrollen. Ubisoft ser ut til å ville gjøre noe med dette.

 

Les mer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilige nyhetere. Bra at utviklerene legger mye arbeid i kontrollen,de er jo nesten nødt til dette for å imponere i starten. Red Steel er og blir eit sikkert kjøp på lanseringsdagen for min del. :)

Skrevet
sverdanimasjonene skal stemme overens med det man ser på skjermen

 

regner med at dette bare er en litt rar oversettig, og at det skal stå at det man ser på skjermen gjengir det man gjør med kontrolleren... :ermm:

Skrevet
sverdanimasjonene skal stemme overens med det man ser på skjermen

regner med at dette bare er en litt rar oversettig, og at det skal stå at det man ser på skjermen gjengir det man gjør med kontrolleren... :ermm:

6413393[/snapback]

Sitatet jeg baserer teksten du siterer meg på var "Also, we have to consider the animations of the sword and matching it up with what you see on screen".

 

Tenkte det var best å oversette direkte når jeg skrev saken, men har nå omformulert dette til "bevegelsen av Wii-kontrolleren skal stemme overens med det man ser på skjermen", i håp om at det er dette hun egentlig mener.

Skrevet

Jeg har også lyst på dette spillet, men det blir ikke noe hvis man fremdeles må blokkere med nunchuck'en og snur seg like langsomt som en golem... :ermm:

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...