Gå til innhold

VM i fotball?...hvem bryr seg..?


Hashtægg

Anbefalte innlegg

Kanskje fordi fotball setter tilside det vanlige sendeskjema og ødelegger for det folk vanligvis ville ha sett på?

6402544[/snapback]

Oh no, 7th Heaven med seer tall 2 (cun og en annen tulling) går ut til fordel for Tyskland - Argentina med seertall 1-2 mill.

 

 

Ikke snakk drit om 7th Heaven! Det er å gå for langt i enhver diskusjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Jeg personlig elsker fotball, og når det er wm og em er jeg overlykkelig. Jeg sitter klistra til skjermen i nesten en hel måned og heier alltid på Tyskland<33.. Og det jeg ikke forstår er hvordan noen kan mene at fotball er meningsløst? hvordan de kan klage over at det er for mye fotball på tv?? unnskyld meg, hvis du sammenligner fotball med andre programmer som går på tv er fotball det beste å se på, uten tvil! så derfor lurer jeg på, dere som mener at fotball er teit og at det er alt for mye av det på tv( om det er noen her da) HVORFOR og hvordan kan dere synes det?!

6402308[/snapback]

 

Jeg mener at, spesielt norsk, fotball får ALT FOR MYE oppmerksomhet i mediene.

Norge har et dårlig landslag, som ikke fortjener halvparten av den oppmerksomheten det får. Det er ingen grunn til at norsk fotball ALLTID må være et fast innslag, som oftest, først i "sporten/fotballen" på tv, eller i avisene.

Når det gjelder avisene så synes jeg Aftenposten er av de bedre, da de ikke har meningsløse artikler, som VG og Dagbladet, om hva norske 2. divisjons spillere spiste til kveldsmat dagen før.

Det er greit at landslaget er mye i media, men da får de i alle fall begynne å prestere først! Etter at de hadde spilt uavgjort mot Brasil for et par uker siden, var det 9 sider i VG "Sport" dagen etter om det. Ærlig talt, Brasil spilte med et dårlig lag. Er det så stort? Jeg mener, at Brasil også er et oppskrytt lag. Så store forventninger til VM, men hva skjedde? Jo, "superstjernene" Ronaldinho og co. var ikke så ekstremt mye bedre enn alle andre og ble slått ut lenge før forventet.

Det som irriterte meg mest var uttalelsen på Ronaldinho sin hjemmeside et par dager etterpå, om at han var veldig lei seg for at Brasil hadde skuffet så mange siden de ikke hadd vunnet VM. Han er blærete.

Hvis du skal komme i media når du holder på med en annen sport, må du faktisk prestere. Det må du ikke i fotball.

Hvis det er noen som er uenige i mine uttalelser om at Noges landslag er dårlig i fotball, så vil jeg ha noen ordentlige argumenter. Den eneste spilleren jeg mener er forholdsvis god på Norges landslag er Solskjær.

Han fokuserer på fotball, ikke å komme i Se & Hør og være på de største kjendisfestene.

Lenke til kommentar

Det går jo på smak og behag hva man liker.. Kanalene satser jo sånn på alt.. De vil få dekket alle kampene, men de gjør jo også alt for å få dekke f.eks langrenn/hopp ol. om vinteren.. Jeg liker ikke ski, men sitter ikke å sipper hele vinteren for det..

 

Har alltids Cartoon Network om du ikke liker de de "vanlige" kanalene sender! ;)

 

 

EDIT: Hva med å skifte topic til VM i stedet for WM? :)

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...