Gå til innhold

Nintendoparty, trenger anbefalinger!


Mammoth

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg og et par kompiser bruker å samles hver sommer, der vi spiller både gamle og nye spill på NES, SNES PS2 og gamecube. Øl, nostalgi og enkelhet er nøkkelord Trenger ikke være gamle spill så lenge de er bra. (ikke singstar og buzz)

 

Lurer på om noen har noen kanongode anbefalinger til spill som må prøves 4 player. Hva er de beste 4 playerspillene ever liksom? Et par gode som vi har brukt med suksess:

 

 

Nintendo world cup

super offroad

super bomberma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wario Ware inc. med Wobbly Bobbly-modusen unlocka. Der spiller man en runde alle mot alle hvor vinneren går videre til de velkjente microgamene. Klarer vedkommende microgamet, spretter de andre opp ett skilpaddeskall. Taper han må han selv opp et skall. Deretter skal alle balansere på disse skallene, og jo høyere det er jo verre blir det. Den som blir stående igjen til slutt har vunnet.

 

Denne modusen er en sikker vinner på vorspiel eller fest. Jeg har hatt det i snart to år og ennå spør folk om å få spille det der når de er hos meg.

Lenke til kommentar

Vel en av dere MÅ vel ha en gammel nintendo 64 gjemt i skapet? Isåfall, ta frem "Super Smash Bros" og spill 4 player. DET ROCKER! Husker vi spilte det natta lang, ellers må dere prøve både "Goldeneye 64" og "Perfect Dark". Om dere er overtrøtte, spill litt multiplayer på "Conkers Bad Fur Day". Alle spilla jeg har nevnt er Nintendo 64 spill :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...