eplemann Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hei! Jeg bruker slik innlogging på windowsen min er slik at det står mitt navn i øverste rute og man skal skrive inn passordet i den andree... med andre ord ikke velkomstskjermen. Men hvis man tar bort navnet mitt og skriver "Administrator" , så kommer man inn på dataen uten passord.. Hvor er det jeg setter på passord på administratorkontoen? den er ikke inne på brukerkontoer inne på kontrollpanelet, som jeg finner hvertfall... Noen som vet? Takker for svar
Yaricks Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Hm. Logg inn på administrator accouten, og gå til kontrollpanel - brukerkontoer (husker ikke hva det heter på norsk, og velg på administrator kontoen sett passord eller noe i den dur. Eventuelt kan du trykke på startmenyen og klikke på bildet til administrator øverst i menyen! Vet dog ikke om dette er mulig hvis man ikke bruker windows logon screen. EDIT: Altså det blir det samme som om du skulle ha satt passord til kontoen din! Endret 27. juni 2006 av Yaricks
eplemann Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Takker var ikke så langtenkt av meg igrunn ;o
mongojarle Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 jeg vet hvordan man kan ta vekk admin kontoen hvis du er intressert... men nå skal jeg sove.. post et hint hvis jeg skal skrive det i morra.. natta eple
JohndoeMAKT Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Et tredje alternativ er å skrive net user administrator passord i CMD. Dette kan du gjøre for alle brukere så lenge du er en administrator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå