Gå til innhold

omgea seamaster - verdt 13 000?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har blitt overbevist om å kjøpe omega nå. 2351.80.00 omega seamaster. er veldig skuffa over meg selv siden jeg kommer til å bruke så mye av pengene fra sommerjobben på klokke :no:

 

menmen...får hvertfall ei fin klokke. noen som har erfaring med å kjøpe klokke på nett?

omega seamaster

 

noen billigere?

6404288[/snapback]

james bond bruker seamaster :love:

 

http://www.kicollection.com/prodSearch.asp...lAction=details

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Leste her om dagen om en stilig klokke som visstnok skulle være verdens hardeste, og hadde glass i kunstig diamant. Tror jeg hadde kjøpt den hvis jeg skulle brukt en 10-20 laken på kronograf i dag.

Vet noen hvilken klokke jeg mener?

6406409[/snapback]

 

glass i kunstig diamant...hvordan lager man kunstig diamant :!:

Lenke til kommentar

Synes den Omegaen du har valgt ut er litt kjedelig. Hvis jeg skulle brukt så mye penger på en klokke, hadde jeg heller vurdert noen av disse (samtlige burde være i den prisklassen du har skissert):

 

Longines L1.611.4.52.2:

 

l1-611-4-52-3.jpg

 

 

Mont Blanc 09653:

 

09653s.jpg

 

 

Rado Diastar R12408234:

 

RadoR12308234_big.jpg

 

 

Tag Heuer CAC1112.BA0850:

 

19439692.jpg

 

 

Omega Seamaster 2209.50.00

 

produkt%5Cvarenr%5C2209.50.00.jpg

Lenke til kommentar
At du kan bruke 13k på en klokke er for meg helt utrolig. For å være ærlig var det heller ikke noe spesielt med den klokken. Bruk 3k på klokke maks, så kan du bruke de andre 10 til noe annet. :)

6408099[/snapback]

 

spesielt fru blom..james bond 007 brukte den klokka. det er vel ganske spesielt. men smak&behag

Lenke til kommentar

Hvis du skal ha en klokke må du kjøpe deg en Rolex med mange diamanter på, og litt gull hadde vel heller ikke vært så verst :!: Jeg har selv en Rolex :D Men... Den kjøpte pappa i Kina for 100 kroner :!: Funker fint den :!: :!:

 

Men nok om mine rikdommer :D Hvis du skal kjøpe en klokke vil jeg ikke anbefale deg å kjøpe en som koster alt for mye. Tenk over hva du egentlig trenger den til og tenk over om du i det hele tatt trenger den. Du kan jo bruke klokken på mobilen :)

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha en klokke må du kjøpe deg en Rolex med mange diamanter på, og litt gull hadde vel heller ikke vært så verst :!: Jeg har selv en Rolex :D Men... Den kjøpte pappa i Kina for 100 kroner :!: Funker fint den :!:  :!:

 

Men nok om mine rikdommer :D Hvis du skal kjøpe en klokke vil jeg ikke anbefale deg å kjøpe en som koster alt for mye. Tenk over hva du egentlig trenger den til og tenk over om du i det hele tatt trenger den. Du kan jo bruke klokken på mobilen :)

6408289[/snapback]

 

med den tankegangen ender man ikke opp med mye heller da. trenger egentlig data? trenger jeg tv? trenger jeg bil?? men skjønner poenget. har som sagt aldri hatt ei skikkelig klokke. mobilklokka funker helt greit for å finne ut hva klokka er, men det er ikke bare snakk om akkurat det da.

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha en klokke må du kjøpe deg en Rolex med mange diamanter på, og litt gull hadde vel heller ikke vært så verst :!: Jeg har selv en Rolex :D Men... Den kjøpte pappa i Kina for 100 kroner :!: Funker fint den :!:  :!:

 

Men nok om mine rikdommer :D Hvis du skal kjøpe en klokke vil jeg ikke anbefale deg å kjøpe en som koster alt for mye. Tenk over hva du egentlig trenger den til og tenk over om du i det hele tatt trenger den. Du kan jo bruke klokken på mobilen :)

6408289[/snapback]

Enig. 13k på en klokke er for meg helt uforståelig. Med den sommerjobben jeg har hadde jeg aldri jobbet 130 timer for en klokke.

 

Edit: Hvor gammel er du foresten?

Endret av Øssa
Lenke til kommentar
At du kan bruke 13k på en klokke er for meg helt utrolig. For å være ærlig var det heller ikke noe spesielt med den klokken. Bruk 3k på klokke maks, så kan du bruke de andre 10 til noe annet. :)

6408099[/snapback]

 

spesielt fru blom..james bond 007 brukte den klokka. det er vel ganske spesielt. men smak&behag

6408221[/snapback]

"James Bond" brukte den. Aner du hvor mye penger Omega spytta inn for å få James Bond til å bruke den klokka i filmen? JEG har ikke tallet, men det er svimlende mange millioner dollar. Produktplassering kalles det.

 

Vær så snill, ikke kjøp den den klokka fordi James Bond, en fiktiv helt, hadde den på seg i en film.

Lenke til kommentar
At du kan bruke 13k på en klokke er for meg helt utrolig. For å være ærlig var det heller ikke noe spesielt med den klokken. Bruk 3k på klokke maks, så kan du bruke de andre 10 til noe annet. :)

6408099[/snapback]

 

spesielt fru blom..james bond 007 brukte den klokka. det er vel ganske spesielt. men smak&behag

6408221[/snapback]

"James Bond" brukte den. Aner du hvor mye penger Omega spytta inn for å få James Bond til å bruke den klokka i filmen? JEG har ikke tallet, men det er svimlende mange millioner dollar. Produktplassering kalles det.

 

Vær så snill, ikke kjøp den den klokka fordi James Bond, en fiktiv helt, hadde den på seg i en film.

6408342[/snapback]

 

merkelig at omega har alle disse millionene siden ingen i hele verden kunne funnet på å kjøpt et omega-ur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...