Gå til innhold

Kjøpe-tråden, for oss som ser etter uvanlige ting


tørrfisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor/om man får kjøpt Pokémon-spillet til Gameboy color? Etter to dager med leting, fant jeg det endelig igjen, men nå har det blitt borte. :( Blå versjon.

Jeg gjør hva som helst.

6652814[/snapback]

 

Skjekket din lokale leketøys forhandler?

 

Spiderman i Oslo kan ha det...

6797875[/snapback]

 

For ikke å glemme EB-games...

Lenke til kommentar

Leter etter en klokke/veggur, som kan fortelle meg hva klokka er om natten, når jeg er halvvåken, og lurer på om det er lenge til jeg skal på skolen.

 

Klokken bør lyse i mørket, slik at jeg kun trenger å åpne øynene for å sjekke tiden. Den skal ikke tikke/bråke. Tenker å kjøpe på nett, så når det gjelder pris så er billig bra.

 

Tenkte egentlig å kjøpe denne, men fryktet at den ville lyse opp hele rommet, samt at den er kostbar: http://www.boysstuff.co.uk/product.asp?id=...cid=&src=Search

Lenke til kommentar
Leter etter en klokke/veggur, som kan fortelle meg hva klokka er om natten, når jeg er halvvåken, og lurer på om det er lenge til jeg skal på skolen.

 

Klokken bør lyse i mørket, slik at jeg kun trenger å åpne øynene for å sjekke tiden. Den skal ikke tikke/bråke. Tenker å kjøpe på nett, så når det gjelder pris så er billig bra.

 

Tenkte egentlig å kjøpe denne, men fryktet at den ville lyse opp hele rommet, samt at den er kostbar: http://www.boysstuff.co.uk/product.asp?id=...cid=&src=Search

6834712[/snapback]

Kjøp sånn klokke som du setter på nattbordet ditt og har en sånn funksjon at den lyser oppi taket, veldig heftig! Kan f.eks fås på expert for 299,-

Så da er det bare å opne øya og se rett i taket på hva klokka er :cool:

Lenke til kommentar

Leter etter en fjernkontroll og en mottaker til et skoleprosjekt. Fjernkontrollen skal kunne sende trådløse signaler og få en pinne/et hjul på mottakeren til å bevege seg/snurre, og må kunne endre vei.

 

Skal helst ha muligheter for å koble inn en strømkrets og kunne snu strømretninga, men det er mindre viktig.

 

Noen som vet? :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Hvor får man kjøpt ekte Adidas joggebukser på nettet for en grei pris. Jeg er da på jakt etter bomullsbukser og de skal brukes til å sløve rundt i. Det er for øvrig de med striper på siden jeg er ute etter. IKKE glidelås. Helst norsk webshop.

Takker for svar.

6433606[/snapback]

 

 

Hvor får man kjøpt store krydderbokser i plast? Altså ikke de små glassene man får på den vanlige rema1000, men kingsize- utgaven som "junkfoodplasser" har.

Takker for svar ;)

6560542[/snapback]

 

 

Leter etter 2 ting:

 

1. Billige, men OK pilotbriller. Helst speilglass?

 

2. Grønn gjennomsiktig "pokercap", gjerne med "Las Vegas" påskreven?

 

Takker for svar ;)

6792329[/snapback]

 

*bump* ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
HER kan du finne en oversikt over hva man kan kjøpe av store krydderbokser etc. fra Asko storhusholdning i hvertfall. Vet dog ikke hvordan det funker, men det er det beste jeg kan komme på :) Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Leter etter en klokke/veggur, som kan fortelle meg hva klokka er om natten, når jeg er halvvåken, og lurer på om det er lenge til jeg skal på skolen.

 

Klokken bør lyse i mørket, slik at jeg kun trenger å åpne øynene for å sjekke tiden. Den skal ikke tikke/bråke. Tenker å kjøpe på nett, så når det gjelder pris så er billig bra.

 

Tenkte egentlig å kjøpe denne, men fryktet at den ville lyse opp hele rommet, samt at den er kostbar: http://www.boysstuff.co.uk/product.asp?id=...cid=&src=Search

6834712[/snapback]

Kjøp sånn klokke som du setter på nattbordet ditt og har en sånn funksjon at den lyser oppi taket, veldig heftig! Kan f.eks fås på expert for 299,-

Så da er det bare å opne øya og se rett i taket på hva klokka er :cool:

6837101[/snapback]

 

på clas ohlson har de sånn små klokker som lyser klokkeslettet opp i taket, lyset er

ikke sånn plagsomt når du skal sove. Koster rundt 200 spenn

Lenke til kommentar
Lurer på hvor jeg kan få kjøpt den røde genseren med de vingene forran på som Lupe Fiasco bruker i den videoen som går på svisj.(Husker ikke hva låten heter)

7333648[/snapback]

Det kan hende jeg er på bærtur nå siden jeg ikke har sett videoen, men kan det ikke være en Detroit Redwings jersey?

 

1980drwh.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...