Gå til innhold

Clint Eastwood sine WWII filmer


Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Mens vi snakker sitter Clint Eastwood i et trangt rom å redigerer 2 WWII filmer begge om Slaget ved Iwo Jima.

Filmene heter "Flags of Our Fathers" og "Red Sun, Black Sand"

Det som er spesielt med disse er at det er ikke 2 deler av samme film ..

men 2 filmer satt ved samme slag som viser hver sin side av slaget

"Red Sun, Black Sand" viser slaget fra japanerenes sin side.

hovedrollen spilles av Ken Watanabe (nevnverdig at alle japaneren i filmen faktisk er japanere!)

Mens "Flags of Our Fathers" viser amerikanerenes side av saken.

Patrick Dollaghan spiller watanabe sin motsatnder her, og Paul Walker er med (noe som trekker filmen ned)

 

Mange av soldatene osv spiller i begge filmene så man kan ende opp med å se nøyaktig de samme kampene 2 ganger..

 

Dette har jeg store forventninger til .. endelig skal kinogåerene få se begge sidene av saken!

er Clintern Michael Bay sitt motstykke?

 

Faktumet er at Clintern lager en film for amerikanere så de kan se Flagget bli heist osv og så rett etterpå kommer han med en film amerikanerene rett og slett ikke vil forstå...

 

deres tanker

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faktumet er at Clintern lager en film for amerikanere så de kan se Flagget bli heist osv og så rett etterpå kommer han med en film amerikanerene rett og slett ikke vil forstå...

 

deres tanker

6332516[/snapback]

:!:

Mine tanker er at dine kommentarer om saken er en smule tåpelig. Hver eneste amerikaner heter tydeligvis Bush til etternavn i dine øyne. Det er tross alt en amerikaner som lager filmene, du har ikke vurdert at det kanskje er en god del av de som ikke er idioter?

 

Jeg tror "faktumet" er at Clint Eastwood har laget et interessant prosjekt for å vise to sider av samme sak. Alt annet blir egne meninger, ikke fakta.

Lenke til kommentar
Dette har vært kjent i snart to år nå da. Skal visst være gutta bak Band of Brothers som har et-par ord med i denne produksjonen:)

 

EDIT: Skal det ikke være to serier da??  :hmm:

6333602[/snapback]

du blander fælt her nå .. dette er snakk om 2 filmer av clintern ..

du snakker om miniserien "The pasific war" som lages av Speilberg og gutta

Lenke til kommentar
Faktumet er at Clintern lager en film for amerikanere så de kan se Flagget bli heist osv og så rett etterpå kommer han med en film amerikanerene rett og slett ikke vil forstå...

 

deres tanker

6332516[/snapback]

:!:

Mine tanker er at dine kommentarer om saken er en smule tåpelig. Hver eneste amerikaner heter tydeligvis Bush til etternavn i dine øyne. Det er tross alt en amerikaner som lager filmene, du har ikke vurdert at det kanskje er en god del av de som ikke er idioter?

 

Jeg tror "faktumet" er at Clint Eastwood har laget et interessant prosjekt for å vise to sider av samme sak. Alt annet blir egne meninger, ikke fakta.

6333375[/snapback]

 

Vel, du er jo lett på motsatt side av flisa. Du skal jo alltid beskytte amerikanerne samme hva. :innocent:

Lenke til kommentar
Vel, du er jo lett på motsatt side av flisa. Du skal jo alltid beskytte amerikanerne samme hva. :innocent:

6334211[/snapback]

Tja, jeg vil ikke si "samme hva". Jeg står som den ensomme forsvareren hver gang amerikanere som gruppe blir framstilt som noe de ikke er, men jeg er også flink til å henge ut amerikanere jeg ikke synes noe om. Jeg tar det selvsagt som en personlig fornærmelse å lese at amerikanere er idioter/ikke vil forstå en film/kun er patriotiske neandertaler, når jeg selv er amerikaner.

 

Uansett om du er amerikaner eller ikke, så kan du vel si deg enig i at uttalelsen hans var tåpelig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...