Ironmann Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Er nå på Sunstrider(full) men vurderer og flytte til Burning Blade pga den er middels befolket. Har det en innflytelse på AH? isåfall er BG på sunstrider(horde) bugga? 2 timer for å komme inn på BG? WTF!? eller venta i 2 timer men kom ikke inn så æ logga av:/ det er jo litt teit det... Men noen anbefalinger da?
Creeping_Death Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 quoter en som spiller på Burning Blade som posta på grim batol forumet, serveren alle flytta fra BB til. /who Orgrimmar 11 people found/who Stranglethorn vale, zanita lv 34 rogue found /who plaguelands 2 people found (including me) /who 60 31 people found (busy hours) dette burde svare deg
Reached Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 mhm Burning Blade ble til en spøkelses server etter Grim Batol migreringen.
Ferchie Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 kanskje Burning Blade blir den første serveren som stenges i wow? Eller er det en som allerede er blitt det?
Reached Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 kanskje Burning Blade blir den første serveren som stenges i wow? Eller er det en som allerede er blitt det? 6319214[/snapback] De kommer ikke til det. Det er altid noen som vil ha characters der og de kan jo ikke bare slette serveren uten videre. Men det hadde vært litt fett hvis du kunne velge til hvilken server du ville migrere til
Unbeaten Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Håper hardt å intenst at de velger å slå sammen noen lavt befolka servere etterhvert... har en 60 hunter på BB som jeg ikke rakk å migrere.. Faen så skøy nå.. min egen private server liksom :/ umulig å gjøre noe fornuftig der
Obi-Wan Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 De kommer ikke til det. Det er altid noen som vil ha characters der og de kan jo ikke bare slette serveren uten videre. Men det hadde vært litt fett hvis du kunne velge til hvilken server du ville migrere til 6319259[/snapback] De jobber med en betalings løsning der man kan flytte characteren sin til hvilket som helst server (kommer sikkert til å være noen restriksjoner basert på server kapasitet). De snakket om at dette skulle komme rundt sommer tider, men det er en stund siden de snakket om det, så mulig planene er forandret. Tror Burning Blade kommer til å få en grei populasjon etter litt tid, de kommer bare til å sende flere og flere realms over dit til den er på et respektabelt nivå. Min fetter som har spilt på sunstrider siden start flyttet nylig over på BB, og flere realms kommer nok til å følge etter. Jeg ville aldri spilt på BB igjen, med mindre de faktisk bytter ut hele server utstyret på den serveren i framtiden (noe de ikke kan gjøre atm, ifølge dem selv iallefall) så holder jeg meg langt unna den serveren.
Cannabiskopen Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 BB sucks da! Så vidt jeg veit så er det ingen på alliance siden som i det hele tatt prøver Molten Core for tiden.
Grabby Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 kanskje Burning Blade blir den første serveren som stenges i wow? Eller er det en som allerede er blitt det? 6319214[/snapback] No wai! jeg har forsatt en level 6 druid der
Reached Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 kanskje Burning Blade blir den første serveren som stenges i wow? Eller er det en som allerede er blitt det? 6319214[/snapback] No wai! jeg har forsatt en level 6 druid der 6324787[/snapback] haha Og jeg hadde glemt å migrere banken til main characteren min som hadde ganske masse ZG og mc stuff
Mr.Devil Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Er nå på Sunstrider(full) men vurderer og flytte til Burning Blade pga den er middels befolket.Har det en innflytelse på AH? isåfall er BG på sunstrider(horde) bugga? 2 timer for å komme inn på BG? WTF!? eller venta i 2 timer men kom ikke inn så æ logga av:/ det er jo litt teit det... Men noen anbefalinger da? 6318809[/snapback] Da må du gjøre noe feil. Når jeg er på lan med en kompis som spiller horde på Sunstrider kommer han inn maks 5min etter han satte seg i kø. Hele tiden...
Empire of the Sub Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Hadde jeg vært dem som spilte på BB hadde jeg grindet penger så det grein etter...
glotón Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Har en char på BB nå, syns ikke det er så ille nå, har vært værre. Det går i hvertfall fint å finne grupper til å gjøre instancer rundt lvl 40, høyere opp vet jeg ikke hovrdan det er, men det er nok ikke så veldig mange MC-guilds.. Fordelen er jo at det er veldig lite lagg, og aldri kø for å komme inn. Virker som Blizzard skal holde på med migreringer til BB helt til population kommer seg opp til et greit nivå.
GRendal Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 må være digg å ha outdoor dragons for seg selv da? wtb.
Grabby Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 må være digg å ha outdoor dragons for seg selv da? wtb. 6327353[/snapback] Det guilden min migrerte men vi fant ut at det var best å flytte istedet og glad er jeg for det
chokke Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 må være digg å ha outdoor dragons for seg selv da? wtb. 6327353[/snapback] må være digg når det ikke er nok folk totalt på servern til å downe de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå