Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neeei, blir ikke lysten på hevn når noen har utpresset broren sin til å drepe HELE klanen sin..

Danzou er forsåvidt et akseptabelt mål, men han angrep Killer Bee kun fordi han var nyskjerrig om Jinchuuriki'er og om å få kreftene deres. Sasuke om dagen har et fiende-forhold til nesten alle.

Lenke til kommentar
Neeei, blir ikke lysten på hevn når noen har utpresset broren sin til å drepe HELE klanen sin..

Danzou er forsåvidt et akseptabelt mål, men han angrep Killer Bee kun fordi han var nyskjerrig om Jinchuuriki'er og om å få kreftene deres. Sasuke om dagen har et fiende-forhold til nesten alle.

Det er fordi sasuke sin personlighet er frekk, arrogant og provoserende. Ikke fordi han ønsker alle vondt, men fordi han ikke har noe imot å skade folk om de kommer i veien for han.

 

Jeg skjønner forøvrig hvorfor han er ute etter Danzou, da det er Danzou han hele tiden egentlig har vært ute etter (han var ansvarlig for det han trodde Itachi var ansvarlig for). Etter han har fått kloa i Danzou vet jeg ikke hva som vil skje, noen som har noen teorier om hva Sasuke sitt neste mål vil være? Eller tror dere han vil dø i forsøket på å drepe Danzou, og karakteren vil forsvinne fra serien?

Lenke til kommentar

Tror nok det ville ha vært litt merkelig om Sasuke forsvant fra serien i og med at Naruto og Sakura har jobbet så pass lenge for å prøve å få ham tilbake igjen. Men uansett om Sasuke blir drept eller klarer å bekjempe Danzou, så tror jeg nok at han vil komme til å få problemer.

Lenke til kommentar

Så rørende chapter. Sai sa alt rett ut . Lurer på åssen det blir når naruto kommer tilbake og møter sakura . Kansje dem blir kjærester :D nææt-

 

Håper at det blir fight mellom sasuke og danzou.

 

Ja kankoru er smart, tipper han er mye sterke nå med sasori.

Lenke til kommentar
Det er vel for det meste som du sier. At Danzou skal lede Aliansen de 4 kagene skal slå seg sammen for å slå Akatsuki. Var vel pga at Naruto som er den siste jinettelleranneten bor i Konoha.

 

Ja, jeg lurer veldig på hvordan det kommer til å gå nå som Danzou skal lede hele greien. Han er jo typen til å bruke den makten han har til å fremme egne mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...