Phera Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Kvifor er Stats'en min nullstilt ? spiller kvar dag... var nå i sta ej såg det. Battlefield 2 alså Nesten på gråten her
Steina Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Hvor ser du at den er nullstilt? Det er sikkert en bug, med mindre du har gjort noe "ulovlig", som statspadding ect.
rvenes Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Kan være temp feil. Hender eg får basic awardsene ein gang til og ikkje får velge mine unlocka våpen, men det er ikkje ofte. prøv igjen i morgen!
hightow Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Hva er nicket ditt? Ser det slik ut hos deg: http://www.bf2player.com/index.php?page=st...0493&show=all-e Denne karen har mistet alle poengene og globaltidene, men har beholdt alle awards, unlocks og tidene på hvert kart, kits osv. Du kan også ha spilt på en server som fremmer statpadding, f.eks knife/pistol only, high points, etc. Jeg vet ikke om det er en mulig å klage på slikt, men sjekk http://www.bfroe.com/.
Tommy T Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 hvordan kan han drept over 600 folk med defibrilator men bare noen få som medic?
hightow Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Hmm, antagelig er medic statistikken også resatt. Det er en viss differanse mellom total tid på maps og total tid på kits.
El Matador Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Sorry at jeg spør, men hvorfor begynner man nesten å grine når statsen blir restartet?
visningsnavn2 Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 (endret) en annen ting, jeg spilte nettop litt ublic og fikk tatt screenshots av folk inne på hotellet, da har jeg de som bevis osv. men på bfroe så finner jeg ikke sted å poste screenshots av dem.. edit: glem det, leste den lille skriften nå... Endret 14. juni 2006 av Bruker_Wilhelm
Steina Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 en annen ting, jeg spilte nettop litt ublic og fikk tatt screenshots av folk inne på hotellet, da har jeg de som bevis osv. men på bfroe så finner jeg ikke sted å poste screenshots av dem.. 6306177[/snapback] Da må du vel enten ha vært inne der selv, eller ha hatt wallhack? ^^
visningsnavn2 Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 feilsteina, har du ikke hørt om atmankan trykke c etter manhar død? eller også <space>?
Steina Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 So what om at du har bilder av noen inni det huset? Tror nok ikke at å nulle statsen dems får dem til å bry seg så mye ansett.
MrLee Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 So what om at du har bilder av noen inni det huset?Tror nok ikke at å nulle statsen dems får dem til å bry seg så mye ansett. 6306774[/snapback] kanskje, ikke, men man kan iallefall få dem permbanna fra serveren ved å poste bildene på serverforumet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå