Gå til innhold

Rase/klasse vs alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lurte lenge på nå om noen har merket om en aldersgruppe oftere velger en type rase og klasse enn andre aldersgrupper?

Har t.d sett ekstremt mange -15-åringer velger Dverg Paladin(Om di skal ha Paladin ofc), og lurte på om noen har lagt merke til liknende?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Huntere Night Elf er vel populært fortsatt blant barn.

Skrevet

14 år og rogue slår meg som en klassiker, men forestiller meg egentlig (dwarf) paladins som verstingene. Klasser det er lett å spille med (dog vanskelig å mestre) spilles erfaringsmessig mest av barn og småunger. Er ikke så rent sjelden en random NE male rogue bruker /yell flittig i IF

Har 60 NE warrior og NE priest, begge female på Ravencrest, og stort sett UD males og Tauren shamans på andre servere.

Skrevet

Jeg er 18, har:

60 Troll rogue

60 Undead warrior

60 Night elf rogue

Spiller ikke særlig mye på alle dem da lenger, den stygge alliance-roguen er retired for 7 måneder siden. :)

Skrevet

Tja, veldig mange kids som velger nelf, men dog også humans eller gnomes (som de hopper og danser rundt med).

Jeg kjørte human pala av den enkle grunn at paladin= Warcraft. Digger klassen, og spiller på RP-server, hvor det da igjen er utrolig mange paladins.

Ser også en tendens hos den eldre generasjon, iallfall på min server, at warriors er populære.

Laget en female nelf hunter for å ha en sentinel archer, ikke noe annet. Vil starte en dwarf hunter fordi det er noe av det råeste som finnes.

Men veldig mange rogues og palas, men da ofte blandt folk som prøver seg ut, starter nye chars, og hopper frem og tilbake til de bestemmer seg.

Jo, og jeg er 17

Skrevet

Gikk fra en male night elf rogue til en female tauren warrior.

Helt merkelig at en ikke ser hvor utrolig horete NE males ser ut når en spiller en. Mer og mer etter jeg spiller på kua mi begynner night elves å se komplett idiotiske ut ^^

Er 15 år.

Skrevet (endret)

Har lest igjennom denne tråden nå.

Alle dere har forskjelige meninger om hvordan rase/class " kidsa velger "

Noen av dere mener . Dorf paladin, Orc warrior, NE hunter, Gnomes, Human og Tauren osv. Alstå denne tråden viser bare at det ikke er noe spesiel "kids" class.

Alle mennesker er forskjelig og velger det dem syntes er tøffest/kulest. Ubrukelig tråd spør du meg. Kunne heller byttet topic til " Post race/class + alderen din " så kan de som vil lese gjennom hele tråden, for å til slutt komme med en konklusjon. :love:

Er 17

Gnome - Rogue

Gnome - Warrior

Human - Paladin :love:

Endret av andiss
Skrevet (endret)

25 år

Nelf Hunter

Nelf Priest

Human Warrior

human mage

Selv driter jeg i alder. Har sett 13 åringer oppføre seg som voksne, og 20+ folk oppføre seg som om de var 6.

Endret av MrLee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...