Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Terminator Salvation. Det eneste jeg like med denne filmen var Sam Worthington. Han var god, men resten av filmen var tragisk dårlig. Å putte inn så mange catch frases og annet tull fra de første filmene som bare mulig er ikke god film skaping. Satt og venta på at Bale skulle komme med en ''Hasta La Vista, Baby'' der på slutten.

Lenke til kommentar

Hvorfor sender TV-norge så inni helvetes dårlige filmer?

Bare gamle drittfilmer.

 

Da mener jeg ikke gamle som i årstall, men at de har blitt sendt igjen og igjen.

 

Virker som de sender de samme filmene år etter år.

"The Peacemaker" er et eksempel på dette. Faen, verdens kjedeligste actionfilm.

Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har sett at den blir sendt på TV-norge.

ARGH, det finnes jo så UTROLIG mye filmer man kan sende.

 

Silver er en kanal som sender det man kan kalle mer ukjente filmer, både gamle og nye, noe som jeg synes er svært bra. Silver HD er hvertfall praktfull. (Selv om de sender de samme filmene ganske ofte, men det må de jo, siden de sender filmer 24/7.

TV 2 filmkanalen er også ganske grei, selv om det kan være langt mellom gullkornene.

 

Synes enkelte av kanelene kunne brukt imdb eller tilsvarende som "fasit", og ikke sendt filmer som er under 6 eller 7. i score.

Det kunne hvertfall være med i vurderingen.

 

TV-norge kunne like godt ha slått av sendingene under disse fredagsfilmene eller lørdagsfilmene. Ingen som ser på uansett.

 

Har ikke Canal+ eller TV 1000 og sånt, ser ut som de har mer bredt spekter av filmer.

 

Men jaja, skal man se det man vil får man kjøpe det selv.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Hvorfor sender TV-norge så inni helvetes dårlige filmer?

Bare gamle drittfilmer.

 

Da mener jeg ikke gamle som i årstall, men at de har blitt sendt igjen og igjen.

 

Virker som de sender de samme filmene år etter år.

"The Peacemaker" er et eksempel på dette. Faen, verdens kjedeligste actionfilm.

Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har sett at den blir sendt på TV-norge.

ARGH, det finnes jo så UTROLIG mye filmer man kan sende.

 

Silver er en kanal som sender det man kan kalle mer ukjente filmer, både gamle og nye, noe som jeg synes er svært bra. Silver HD er hvertfall praktfull. (Selv om de sender de samme filmene ganske ofte, men det må de jo, siden de sender filmer 24/7.

TV 2 filmkanalen er også ganske grei, selv om det kan være langt mellom gullkornene.

 

Synes enkelte av kanelene kunne brukt imdb eller tilsvarende som "fasit", og ikke sendt filmer som er under 6 eller 7. i score.

Det kunne hvertfall være med i vurderingen.

 

TV-norge kunne like godt ha slått av sendingene under disse fredagsfilmene eller lørdagsfilmene. Ingen som ser på uansett.

 

Har ikke Canal+ eller TV 1000 og sånt, ser ut som de har mer bredt spekter av filmer.

 

Men jaja, skal man se det man vil får man kjøpe det selv.

Det kan ha noe med at Canal+ har mer penger å rutte for. Å vise film på fjernsyn koster penger for selskapene (som du kanskje vet).

Lenke til kommentar

American pie The book of love.

trist i forhold til dei andre american pie filmane. Eg fekk deja vu når dei var på den festen, syns å huske ein annan film med omtrent akkurat same opplegg, men med ein hest..?

DÅRLEG skuespel, spesielt "stiffler". eg mysta matlysta av han. Det einaste positive med filmen var då Stiffler fekk ein

elgpenis i ræva

 

Lenke til kommentar
American pie The book of love.

trist i forhold til dei andre american pie filmane. Eg fekk deja vu når dei var på den festen, syns å huske ein annan film med omtrent akkurat same opplegg, men med ein hest..?

DÅRLEG skuespel, spesielt "stiffler". eg mysta matlysta av han. Det einaste positive med filmen var då Stiffler fekk ein

elgpenis i ræva

 

+1

Helt enig.

Lenke til kommentar
Synes enkelte av kanelene kunne brukt imdb eller tilsvarende som "fasit", og ikke sendt filmer som er under 6 eller 7. i score.

Det kunne hvertfall være med i vurderingen.

 

På den andre sida: eg ser heller ein dårleg film på TV enn å kjøpa den eller sjå den på kino. Eg såg Bottoms' Up på TV2 Filmkanalen ettersom Jason Mewes og Kevin Smith var med der, og eg er glad eg ikkje betalte for den. Det var artig å sjå Paris Hilton og Jason Mewes klina, då.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...