Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Match Point - En utrolig kjedelig film. Dessverre ble jeg tvunget til å se den på kino, venninna mi skulle absolutt ha meg med :p

 

Twilight - Skjønner ikke hvorfor man lager sånt oppstyr om disse filmene, de er jo til å spy av. Menmen, hver sin smak, og takk og lov for det :p

 

Traffic - Har jeg til og med på DVD, den fikk jeg (uheldigvis) av ei venninne til bursdagen min. Har ikke sett hele engang, de første 5 minuttene var nok til å avgjøre saken.

 

Marley & Me - Så kjedelig at jeg sovna flere ganger i midten av filmen.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Monster man

Leaving las vegas

Crank 1+2

 

Crank 1 & 2 er jo klassisk! :)

 

Jeg kommer aldri til å se "Bitch Slap" igjen. Fy flate, ikke engang store doser pupper i slow-mo klarte å redde den. Måtte dele den opp over fire kvelder for å klare å pine meg gjennom hele.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Twilight er en film jeg heller ikke vil - eller kommer til - å se igjen. Synes det var tarvelige saker fra start til slutt med tarvelige skuespiller prestasjoner. Robert Pattinson syntes jeg spilte helt forferdelig, husker jeg så hans små prestasjoner i Goblet of fire og trodde kanskje det var fordi han ikke fikk nok tid fremfor kameraet men når jeg så han i Twilight så jeg at det ikke hjalp mye.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

There will be blood. Syns rett og slett at den var gørrkjedelig. Kan være at jeg forventet mer action, ikke vet jeg.

På sett og vis kan tittelen være litt mistolkende ja. Godt du ikke forventet en vampyrfilm :p

hehe, tittelen er nok det ja. Leste en kar som hadde en teori om at filmen har så høy score fordi så mange actionelskere aå den på kino pga tittelen, og i stedet fikk sett en skikkelig dramafilm for første gang :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...