Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Love Guru

så den nettopp, måtte tvinge meg selv til å se den ferdig. Lo tre ganger, resten var bare møkk.

haha ja saann er det med meg ogsaa :p skal jeg fQrst se en film maa jeg se hele uansett hvor daarlig den er...

Skrevet

Skal aldri se Zombie Strippers igjen! Tenkte jeg skulle se filmen fordi Robert Englund spiller i den og fordi jeg hadde ett lite håp om at dette kunne bli en fin cheesy exploit-lignende film, men heller tvert om, noe av det dårligste jeg har sett på lenge.

Skrevet
Skal aldri se Zombie Strippers igjen! Tenkte jeg skulle se filmen fordi Robert Englund spiller i den og fordi jeg hadde ett lite håp om at dette kunne bli en fin cheesy exploit-lignende film, men heller tvert om, noe av det dårligste jeg har sett på lenge.

Fun..

Klikket meg inn på denne tråden etter å ha sett den filmen.

Møkk møkk møkk! :thumbdown:

Skrevet

Må nesten skyte inn filmer som:

Battlefield Earth - skikkelig drittfilm

Starship Troopers - udugelig

Plan 9 From Outer Space - Denne var så dårlig at det faktisk var morsomt! Beyond møkkarævva

Er ikke alle filmer man har lyst å se igjen nei...

Skrevet

Ja på sin måte er den jo litt sjarmerende :wee: det må jeg jo få presisere. Ganske utrolig at klodens eksistens blir truet av... var det 3 eller 4 zombier?

Skrevet
Love Guru

så den nettopp, måtte tvinge meg selv til å se den ferdig. Lo tre ganger, resten var bare møkk.

Love Guru må være en av de beste filmene jeg noen gang har sett :love:

Skrevet (endret)

Vi må for all del ikke glemme Glitter

Eneste grunnen til at jeg så den, var fordi den er på Bottom 100-lista :p Noen filmer er så dårlige at man få dem med seg.

Endret av Wikipedersen
Skrevet
Eneste grunnen til at jeg så den, var fordi den er på Bottom 100-lista :p Noen filmer er så dårlige at man få dem med seg.

Hvor finner man bottom 100-lista? Kan være interessant å se på den. :p

Skrevet

Step Brothers.

Kjøpte den akkuratt for 89,- og det var virkelig bortkasta penger. Jeg liker Will Ferrell komedier, men dette var rett og slett alt for dumt. Ble nesten flau av og se på den. :nei:

Skrevet

Såpass, jeg hater Will Ferell komedier, men jeg likte virkelig denne. Følte det ble litt smålig klamt mot slutten, men begynnelsen var virkelig genial.

Gjest Slettet-QjT4b9
Skrevet

The Heist. Off. Dårlig skuespill, lydteknikerne var visst på ferie. Scootermotor i ene øyeblikket, big block i andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...