Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leide meg Død snø og The Whisper i går (2 for 1 kampanje). Død snø hadde jeg lyst å se en stund, hørte at den hadde god humor, men de kunne telles med hånd må jeg si. Har både gode og dårlige sider, men regner med dette ble første og siste gangen.

 

The Whisper leide jeg KUN fordi både Josh Holloway (LOST) og Sarah Wayne Callies (Prison Break) delte hovedroller, men må si de må ha vært desperate etter jobb da det var ren rip-off av The Shining og The Omen. Nope, Josh og Sarah fortjener mye bedre roller.

Lenke til kommentar
Ellers kan jeg nevne Contact. En film som varer over 3 timer med bare babbel og når vi endelig skal få se romvesenet så ligner det på faren hennes.. Makan til søple film.

 

Min versjon av Contact varte i 2 t 24 m. Synes dette var en meget bra film med god skuespilllere og bra plott. Kommer nok til å se denne flere ganger.

Lenke til kommentar

Syns selv Contact er spennende og vakkert.

 

Noe som slett ikke var spennende i kveld, var Zombie Strippers. Skal visst være en zombie-srekk-splatter-komedie, men syns det hele var tragisk og latterlig. Selv Robert Englund og Jenna Jameson klarte ikke å få kvaliteten. Perfekt for kåte 13-åringer som vil ha blod og gørr og nakne damer samtidig.

Lenke til kommentar
Syns selv Contact er spennende og vakkert.

 

Noe som slett ikke var spennende i kveld, var Zombie Strippers. Skal visst være en zombie-srekk-splatter-komedie, men syns det hele var tragisk og latterlig. Selv Robert Englund og Jenna Jameson klarte ikke å få kvaliteten. Perfekt for kåte 13-åringer som vil ha blod og gørr og nakne damer samtidig.

 

Uff, du fikk i gang mine dårlige tanker om den filmen! Zombie-strippers var så elendig at jeg ikke har ord!

Makan til elendig skuespillere har jeg ikke sett. Må også slenga på at Legion of death nesten er like dårlig.

Endret av NegerUngenSharu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...