Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke all hypen rundt Saw. Det er en utrolig bra film med en veldig bra slutt, så kan ikke folk heller fokusere på det i stedet for volden? Det verste er at den ikke er noe særlig voldelig uansett. The Ring syntes jeg bare var ufrivillig morsom. Ringu derimot :ph34r:

Lenke til kommentar

Grøssere generelt sett går greit, men det var et eller annet med The Ring jeg ikke helt får satt fingeren på. Kjæresten maser hele tiden om at vi skal se den sammen, men det er altså IKKE aktuelt.

 

Apropos voldelige filmer(Saw), The Hostel er nok også noe jeg ikke vil se igjen. Grei nok film med en egentlig overraskende god story, men drøy og ekkel vold. En av få filmer jeg har sett det står merket 20års grense på, men dette kan jo også være for å få hypet opp filmen.

Lenke til kommentar

Mener du remaken eller Ringu? Ringu syntes jeg var skitskummel og utrolig nervepirrende. The Ring var bare en dårlig remake med alt for overdrevne effekter til å være like skummel som originalen. Likene på Ringu er veldig disturbing siden de bare ligger der med åpen munn og øynene i været. På The Ring ser de bare ut som zombier med forvrengt fjes.

 

Og 20-års aldersgrensen til Hostel er selvsagt bare gimmick. Jeg tror ikke akkurat de stoppet myndige personer som var på vei inn i kinosalen. Men det er en artig film som jeg så mer på som en svart komedie enn som en skrekkfilm.

Lenke til kommentar
Mener du remaken eller Ringu? Ringu syntes jeg var skitskummel og utrolig nervepirrende. The Ring var bare en dårlig remake med alt for overdrevne effekter til å være like skummel som originalen. Likene på Ringu er veldig disturbing siden de bare ligger der med åpen munn og øynene i været. På The Ring ser de bare ut som zombier med forvrengt fjes.

 

Og 20-års aldersgrensen til Hostel er selvsagt bare gimmick. Jeg tror ikke akkurat de stoppet myndige personer som var på vei inn i kinosalen. Men det er en artig film som jeg så mer på som en svart komedie enn som en skrekkfilm.

Har bare sett remaken, men av prinsipp må jeg nok se originalen en dag og :hrm:

Endret av Ohlja
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Milk - fy faen, orket ikke se hele. Ikke det at jeg har noe i mot homser, men denne filmen var utrolig vasete og kjedelig.

Bolt - et par artige momenter, som duene og hamstern i kula, men ender opp med ekkel Disney-sentimal slutt der man skal gå i seg selv osv... ble litt kvalm ja de siste 20 minuttene, som med fordel kan skippes.

In Bruges (eller noe sånn). En film med en håndfull halvvittige scener og ellers dritkjedelig handling.

Lenke til kommentar

Annie Hall

 

Hvordan denne filmen kan ha fått så bra omtale er for meg helt ufårståelig.

Jeg likte ingenting ved filmen, eneste høydepunkt var når Woody nøs i kokainen. Woody Allen er forresten utrolig irriterende i denne filmen, det er han sikkert i alle filmene han er med i, jeg takler ikke trynet på ham. Alt han gjør er å klage og han gjør det på en forferdelig måte i tillegg.

 

Jeg må virkelig si jeg ble skuffet over denne filmen.

Endret av ostehøvel
Lenke til kommentar
Jeg likte ingenting ved filmen, eneste høydepunkt var når Woody nøs i kokainen. Woody Allen er forresten utrolig irriterende i denne filmen, det er han sikkert i alle filmene han er med i, jeg takler ikke trynet på ham. Alt han gjør er å klage og han gjør det på en forferdelig måte i tillegg.

Woody Allen er alltid irriterende. Har prøvd se et par av filmene hans men gav opp. Bare sånn "klaging" eller frenetisk plapring om du vil. Kan ikke fatte folk synes det er morsomt??

Lenke til kommentar

Nei, Woody Allen har jeg aldri skjønt meg på. Tror heller aldri jeg har giddet å sett ferdig noen av filmene hans, så med mindre det skjer noe på fantastisk i slutten av filmene som bringer på bane et genialt, men skjult plot og samtidig kommer med et knakende godt poeng som rettferdiggjør de knusktørre timene i forveien så er jeg fremdeles av samme oppfatning.

 

Brannfakkel ohoi!

The fast and the furious, samtlige av de ;)

Lenke til kommentar

Helt 100% klart en film jeg ikke vil se om de så forsøker å tvinge meg til det med tortur, og det er Watchmen.

 

Gud for noe forbanna møl, fra start til slutt er det ikke noe annet enn dritt og dårlig skuespill. 3 timer man kunne vært spart for. Og hvorfor så jeg den? Fordi traileren så bra ut, dessverre er traileren bedre enn selve filmen.

 

For en dårlig film, trodde ikke det var mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...