Gå til innhold

Oversikt over kommende kinofilmer.


Dotten

Anbefalte innlegg

Young Hannibal: Behind the Mask

6337963[/snapback]

 

Uff. De melker virkelig opplegget rundt Hannibal. Forstår de ikke at det er mye av mystikken rundt denne rollefiguren som nettopp gjør den så bra? Når de skal horen den ut slik de gjør, så ødelegger de den.

6339120[/snapback]

"Based on Thomas Harris' upcoming new book of the same name"

 

Det er ikke overraskende at de lager nye filmer når det kommer nye bøker, og personlig synes jeg Hannibal var en mye bedre bok enn Silence. Jeg gleder meg til å få vite mer om mannen bak masken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er vi rett og slett uenig, jeg synes ikke folk skal ha den innstillingen til en forfatter. Den tredje Fast & Furious-filmen er selvsagt melking, men når bøkene ikke har blitt dårligere, så er det rett og slett å bruke et konsept. Doyle melket ikke Sherlock-karakteren, han var en interessant og dynamisk karakter som fortjente mange bøker. Det samme mener jeg Hannibal fortjener.

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg bare er skeptisk til Harris' nye bok. Det gjenstår å se om den blir bra.

 

Angående melkinga og Hannibal er jeg mest irritert over Red Dragon, som er en soleklar ener (hvor seks er det beste). Totalt unødvendig film.

 

Hannibal var en ålreit film, men var vesentlig dårligere enn Nattsvermeren.

Lenke til kommentar

Ratatouille

post-24892-1150741967_thumb.jpg

 

post-24892-1150741989_thumb.gif

post-24892-1150742030_thumb.jpgpost-24892-1150742039_thumb.jpgpost-24892-1150742049_thumb.jpgpost-24892-1150742058_thumb.jpg

Pixars neste film, etter Cars:

Because of his passion for cooking, an ambitious French rat named Ratatouille accidentally uproots his family from the French countryside to the sewers of Paris, and finds himself ideally situated beneath a restaurant made famous by his culinary hero, Auguste Gusteau. When Remy helps to create a soup that wins rave reviews from the world's most powerful food critic, he sets into motion a hilarious and exciting rat race that wreaks havoc on the entire city, but allows him to achieve the impossible and pursue his true gift.

 

Internasjonal premiere: 29.06.2007

Norsk premiere:Ganske sikkert sommer 2007

Regi:Brad Bird, Jan Pinkava

Manus:Emily Cook, Kathy Greenberg

Stemmer: Patton Oswalt, Brad Garrett, John Ratzenberger

Trailer:Hi-rez trailer|Hi-rez fransk trailer

Linker:Trailere i andre formater @apple|Hjemmeside@Disney

Forventninger: :dribble::dribble::dribble:

Endret av Njål
Lenke til kommentar

Oppdaterer med følgende godnyheter om filmer som kommer på norske kinoer;

 

Snakes on a plane: 29.09.2006

Ratatouille: 21.09.2007

Blood Diamond: 16.02.2007

Zodiac: 09.03.2007

Ocean's 13: 29.06.2007

Simpsons: 27.07.2007 (internasjonalt)

The Departed: 12.01.2007

 

Vil oppdatere førsteinnlegget så fort jeg er ferdig med å sjekke andre filmer hvor dato ikke er klar :)

Lenke til kommentar

Barnyard

 

barnyard.jpg

 

When the farmer's away, all the animals play ... and sing, and dance. Eventually, though, someone has to step in and run things, a responsibility that ends up going to Otis, a carefree cow.

 

Internasjonal premiere: 4. august 2006

Norsk premiere: 16. februar 2007 (:realmad:)

Regi: Steve Oedekerk

Manus: Steve Oedekerk

Stemmer: Kevin James, Courtney Cox, Maria Bamford

Trailer: Trailer | HD-trailer

Forventninger: :dremel::dremel::dremel:

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Kommer også ny Star Trek film, hvor man "starter forfra". Planlagt release er 2008. Regissør? Mannen bak Lost, Alias og som regisserte MI:III, J.J. Abrahms. Det ryktes at Matt Damon muligens blir Kirk.

6360712[/snapback]

 

syns star trek har godt i feil rettning. er drit kjedelig å se på når de fløy rundt i kjipe små romskip, de må jo gå fremover der man ser de nye fete romskipene.

Lenke til kommentar

Nacho Libre er blitt oppdatert med mer info, link til trailer lagt til for Silent Hill

 

Merk at Date movie, som har hatt premiere internasjonalt, har under 3 i snitt på IMDB, Stay Alive knapt over 3, mens Cars og United 93 har sterke 7,8. The Lake house har også et bra snitt. Nacho Libre, The Break-Up og The Sentinel har heller middelmådig snitt.

 

Har oppdatert endel internasjonale premieredatoer (fortsatt endel igjen), i tillegg er LarsP sitt bidrag lagt til

 

Superman Returns har fått overveldende omtaler fra de som har fått se den før premieren. Eller som en av dem sa; "Superman Returns is the Lord of the Rings of superhero films". Den er vistnok ganske emosjonelt gripendes, noe som er godt gjort for en film som omhandler et romvesen som kler seg merkelig...

 

Ny poll, nå om Stay Alive. 3.3 på IMDB og et latterlig konsept som går ut på at de som blir drept i et spill blir drept slik i det virkelige liv må jo bare gi en :thumbup::mrgreen:

Lenke til kommentar

Stay Alive (som ligger i poll nå) så kanonbra ut på traileren. En av tidenes dårligste historier (har amerikanske grøsserforfattere begynt å ta etter japanerne?), med noe som kan virke som en svært creepy utvikling. Gleder meg!

 

Håper i det stille på at jeg blir sittende ved siden av noen som skriker høyt ved siden av meg i kinosalen. Blir alltid mer stemning av sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...