Gå til innhold

Samsung Syncmaster 205BW...


jojo123

Anbefalte innlegg

Bare hyggelig, og nei i følge den testen så er det ingen PIVOT funksjon + at den kan minimalt vippes fram/tilbake (går ut i fra at han mener noen få grader fram og tilbake)

 

Det ser ut at det er ingen baklys slipper gjennom i bilde kantene, noe jeg finner vanskelig til å tro (selv om det er det det står i testen)

 

Hilsen

staljin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fin oversettelse ja. Kom egentlig ikke så mye lengre med hva jeg skal velge av 204b og 205bw...

 

btw, Pivot-funksjon?

 

EDIT: Kontrastforholdet er forresten annerledes enn hva jeg finner i hw.no's prisguide... (uten at det er noe big deal)

Endret av Ole-Magnus
Lenke til kommentar

jaja.. skjermen kom jo aldri ¨på lager den jo...

 

bestilte meg en BenQ FP202W, bryr meg ikke om den har fått dårlig resultat eller ikke.

 

dessuten digger jeg looken på den :D..

 

og fysiske justeringsmuligheter vil jeg ikke ha noe særlig av.. da ender det bare med uenighet med meg selv om hvordan jeg vil att skjermen skal stå :p

 

kan si hva jeg synes om den når jeg får den =)

Endret av Bjørn Andreas
Lenke til kommentar
hva er forskjellen på 205BW og 204B? skjønner at 205BW er widescreen, men er det derfor den er billigere? :dontgetit:

6627092[/snapback]

Som jeg skrev tidligere et sted her:

205bw er jo widescreen, synes det er en fordel personlig. De andre forskjellene jeg kan se er 1 ms bedre responstid på 204b, kontrasten er bedre på 204b (800:1 > 600:1) og 205bw kan vris 135 grader mot 204b's 45 grader. I tillegg er strømforbruket høyere på 205bw, noe som er helt irrelevant for meg i hvert fall.
Lenke til kommentar

sorry, skulle ha lest litt bedre.. :blush: men noen som har noen erfaring med asus Asus PW191? ser den ikke fikk så altfor god kritikk på HW.no, men dinside ga den 5'er, og sier den er tilnermet lik Siemens W19-1. Liker designet bedre, og den er bare 200 kr dyrere..

Lenke til kommentar

Noen som har fått denne skjermen enda, erfaringer? Jeg ser at flere nettshopper reklamerer med at den har pivot funksjon, mens andre sier den ikke har det, er det mulig å få en avklaring på dette? Finnes det forresten en annen versjon av 215TW uten de stygge og ubrukelige høyttalerne?

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...