Gå til innhold

Husker du din første CD?


Veronica

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min første CD, er litt usikker men mener å huske at jeg fikk "Rock The Night" som er en samleskive av forskjellige band som Judas Priest, Europe, Alice Cooper, Warrant ++, første jeg fikk egentlig var en kassett, "Baton Rouge - Shake Your Soul" som jeg digger selv den dag i dag. Kassetten ble ødelagt og jeg glemte den, fant den senere på ett loppemarked til 30kr, på cd da. Anbefales sterkt, melodisk hard rock.

Lenke til kommentar

En Grieg-samling utgitt på billigselskapet Naxos. Senere kjøpte jeg også Vivaldi - De fire årstider + en jeg ikke husker verken komponist eller tittel på. Disse platene ble jeg ertet for, så jeg endte med å kaste dem.. :blush:

 

Husker jeg kjøpte denne på danskebåten. Ble spilt halvt til døde, men jeg har den ennå. 2unlimitedrealthings.jpg

Lenke til kommentar

Det var enten "Absolut Music 15" eller "No Doubt - Tragic Kingdom".

 

Eventuelt "Hollywoods Greatest Hits".

 

Men jeg var mer kasettfreak, helt opp til 98 - 99.

 

 

edit:

Jeg husker derimot veldig de godt de 2 første CDene og de 3 første singlene vi hadde.

 

Det var "Most Wanted Rock" og "Absolute Music 12" som var CDene, og "Coolio - Gangsta's Paradise", "Ace of Base - All That She Wants" og "The B-52's - Meet the Flintstones".

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...