Gå til innhold

Spill til BÆRBAR med Dårlig grafikkort. Forslag.


Anbefalte innlegg

Nå kommer sommeren og en sommerferie uten internett hos foreldrene...

Jeg skulle gjerne hatt et par spill som min BærBar takkler...

 

Eneste referanse til hva maks den takler på grafikk har jeg CS Condition Zero, ikke noe tyngre en det...

Men er lei CS, alle versjoner...

 

Hva med noen (ikke ALT for) gamle slagere/gode spill som ikke krever mere en et stakkars sis kort takler...? ;)

 

Håper flere svarer og flere kan bruke tråden til og finne noe interesangt... :)

(har det vært lignende lang tråd nylig så fant jeg den ikke, post gjerne link i såfall)

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Age of Empires II er jo et veldig bra spill. Spillet har ikke allverdens grafikk, men gameplayet er helt fantastisk. Hadde jeg vært deg, hadde jeg også kjøpt expansionpack. (Age of Mythology kan du også prøve, om du liker denslags.)

Jeg har bare spilt Hitman: Blood Money av hele serien, men det takler nok ikke bærbaren. Hva med Hitman 1, 2 eller 3? Er sikkert morsomme spill.

Lenke til kommentar

Da er Hot Pursuit 2 og AoE II... :D Takker for forslag sålangt...

(NFS:HP2 går uten merkbar lagg på all grafikk Min og 800x600.. :p)

 

Hva med det Selda spillet, origion of time eller noe sånt.? Hører mange snakker om det, krever det for mye..?

 

Tror jeg har lyst på flere bilspill, hjernedød action hvor man slipper å bruke musa...

 

Jeg har GTA 1&2 men de ser ikke ut til å funke.. :hrm:

GTA spillene laster man ned GRATIS og Lovlig her : http://www.rockstargames.com/classics/

(men som sagt så ser de ikke til å funke hos meg allefall, spillet går endten ALT for fort eller ALT for sakte... (både bærbar ogg stasjonær))

 

Jeg ville installert ScummVM og installert masse gammle Sierra og Lucasarts everntyr spill.

Noen eksempler.?

 

Eneste jeg har er Stunts... :p

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar
hmm.. ingen som har nevnt World of Warcraft? :hmm:

 

kan anbefale på det høyeste! selfølgelig hsr det sinn pris, men 100kr i måneden er ikke allverdens :)

6277259[/snapback]

Noen som ikke har lest første posten? Han skriver jo en sommer uten INTERNETT litt vanskelig og spille World of Warcraft da...

 

Men Warcraft III og expansion packen The Frozen Throne er abbsolutt og anbefale om du liker RTS.. Kan jo også ta en tur innom spaceworld(ja er ikke så glad i dem men men) de har mange bra eldre spill på tilbud for tiden til 3 for 300kr mye bra og hente der ;) og med eldre er det ikke bare haugamle for og si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Nå kommer sommeren og en sommerferie uten internett hos foreldrene...

Jeg skulle gjerne hatt et par spill som min BærBar takkler...

 

Eneste referanse til hva maks den takler på grafikk har jeg CS Condition Zero, ikke noe tyngre en det...

Men er lei CS, alle versjoner...

 

Hva med noen (ikke ALT for) gamle slagere/gode spill som ikke krever mere en et stakkars sis kort takler...? ;)

 

Håper flere svarer og flere kan bruke tråden til og finne noe interesangt...  :)

(har det vært lignende lang tråd nylig så fant jeg den ikke, post gjerne link i såfall)

6271310[/snapback]

Deus Ex 1

Fallout 1-2

Settlers 2

Monkey Island

Broken Sword 1-2

Diablo 1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...