brrah Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Hallois, har hatt en winterspring ugle i en lang tid nå, og er lei den... Dermed tamet jeg et villsvin i Burning Steppes, liker denne veldig godt men der er bare lvl 49... Dermed, finnes det villsvin som er lvl 55+? Og om dette ikke finnes, kan dere anbefale meg et pet som er bra både i PvP og PvE? Gjerne rask attack speed. Faktisk, den eneste grunnen til at jeg vil ha villsvin er at den har charge, er dette den eneste mob'en med denne evenen? Tusen takk for svar! Vif, Sylvanas
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 I Blasted Lands (tror jeg) er det en blå boar på level 50 Det er sjefs-pet'et
bandreas Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Har lite peiling på hunter... men mener å se mange løpe rundt med den katten fra winterspring. Shy Rotam eller noe. Skal vistnok være bra
Zethyr Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Hva spiller du mest (pve/pvp?), og hva krever du av et pet? Dersom du møter casters i pvp må du omtrent kun gå for attack speed, men dersom du er glad i pve vil et villsvin være fint å vurdere. Sjekk forøvrig petopia for en grei oversikt over noen pets: http://petopia.brashendeavors.net/
enternamehere Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Har egentlig bestemt meg for et villsvin, ja Men hvor finner jeg en rundt lvl 60? Mellom 50-60 i alle fall... Oops, dette er accounten til en venn
Wallaboy Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Du kan jo også lvle ett du finner, er ikke verre en det. En kompis i guildet mitt levelet den rosa plainstrideren fra Mulgore fra LvL 10 eller noe sånt til 60. Du tjener penger på sånt
StorPeder Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Det er lvl 60-ish villsvin nordvest i EPL. Ved den tunnelen som går til (nesten) WPL
brrah Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Skrevet 8. juni 2006 Det er lvl 60-ish villsvin nordvest i EPL. Ved den tunnelen som går til (nesten) WPL 6263105[/snapback] Oooo, nice! Skal sjekke det, er utrolig digg å slippe å lvle et pet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå