Gå til innhold

Trenger litt info

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal skaffe meg guild wars. Men kan noen fortelle meg litt om det. Spillte WoW før sikert litt forsjellig sikert. Men hoved spørsmålet, er det relmer der og? :!:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet

Du kan si GW er mer som Diablo, alle kan spille med alle, men når du drar ut av byene er det ikke åpent som i wow.

• 2 uker senere...
Skrevet

lurer på om jeg skal kjøpe GW, er det anbefalt at jeg går gjennom hele for å få med meg litt mer av spillet eller burde jeg gå rett til factions?

Lurer også litt på hva som er en god startklasse? Vil helst ha en som er veldig vanskelig å være god i, men hvis man får det til er man imba ;)

Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet
Bortsett fra W/Mo, som faktisk kan soloe hele kryta på lvl 20 uten elite =/

6311425[/snapback]

:hmm:

Og det er imba på hvilken måte? Det skal jeg jo klare med rangeren min.

Mulig at ironiradaren min er slått av nå, har akkurat stått opp.

Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet (endret)
blir nok mesmer på meg ja :) høres ut som en lit tricky klasse

forslag til proffesion nr 2?

6314014[/snapback]

hmm, mesmer er absolutt ikke det letteste å spille som nybegynner, ville heller anbefalt warrior, elementalist eller ranger som lettest å spille, mesmer er veldig komplisert siden mange av hexene og spellene krever at du har gjort andre ting i forveien for å fungere bra, men man kan spille det som nybegynner self.

hvis du allerede har valgt mesmer som primary burde du kanskje velge monk som secondary for å få det lettere, men ikke welg warrior eller ranger som secondary, det blir bare tull :thumbup:

Endret av pappman
Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
hvis du allerede har valgt mesmer som primary burde du kanskje velge monk som secondary for å få det lettere, men ikke welg warrior eller ranger som secondary, det blir bare tull  :thumbup:

6314044[/snapback]

Warrior og mesmer funker jo greit når man får Illusionary Weaponry. Inntil da kan han jo være rein mesmer. Mesmer er forøvrig ikke vanskelig dersom du prøver og feiler litt med kontre-spellsa dine :)

Skrevet

hmm, mesmer er absolutt ikke det letteste å spille som nybegynner, ville heller anbefalt warrior, elementalist eller ranger som lettest å spille, mesmer er veldig komplisert siden mange av hexene og spellene krever at du har gjort andre ting i forveien for å fungere bra, men man kan spille det som nybegynner self.

6314044[/snapback]

akkurat det som var poenget mitt ;) elsker å spille vanskelige klasser som har stort potensiale hvis man får de til

Skrevet
Warrior og mesmer funker jo greit når man får Illusionary Weaponry.

6314175[/snapback]

Nei, IW-mesmere er ubrukelig overalt utenom RA. Du har 60 armor, og du egner deg ikke til å være i front i verken i PvE eller PvP.

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet

6314175[/snapback]

Nei, IW-mesmere er ubrukelig overalt utenom RA. Du har 60 armor, og du egner deg ikke til å være i front i verken i PvE eller PvP.

6316225[/snapback]

Omtrent like ubrukelig som monk secondary, siden du mangler divine favor?

Skrevet

står å lurer, blanding av mesmer/monk eller mesmer/necro ?

lang tid tar det forresten å komme seg til lvl 20? sånn ca første gangen i det originale spillet

Skrevet

6314175[/snapback]

6316225[/snapback]

Omtrent like ubrukelig som monk secondary, siden du mangler divine favor?

6316647[/snapback]

Når man har monk som secondary er det ikke for å være healer, det er som oftest for å ha en hard res. Som mesmer har du FC, det er jo en fordel da ingen av res-spellene er raske å fyre av. I både PvE og PvP er det monken som skal heale. Det er greit å ha med en self-heal eller i nødsfall to, ikke noe mer enn det.

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
Når man har monk som secondary er det ikke for å være healer, det er som oftest for å ha en hard res. Som mesmer har du FC, det er jo en fordel da ingen av res-spellene er raske å fyre av. I både PvE og PvP er det monken som skal heale. Det er greit å ha med en self-heal eller i nødsfall to, ikke noe mer enn det.

6317155[/snapback]

I det tilfellet er det i såfall like greit å velge ritualist dersom man spiller Factions-mesmer. Resurrect-spells som fyres av raskt er en ting, men når man blir resurrecta i kamp med null energi og kanskje et par prosent hp så blir det et slit å komme i gang igjen uansett.

Det er et poeng at du kan ta monk for resurrect-spell, men jeg vil ikke påstå at du lider noe særlig om du velger noe annet som du tror ville ha vært stilig å prøve. Du kan forøvrig skifte secondary senere i spillet også :)

Skrevet (endret)
hvis du allerede har valgt mesmer som primary burde du kanskje velge monk som secondary for å få det lettere, men ikke welg warrior eller ranger som secondary, det blir bare tull  :thumbup:

6314044[/snapback]

Warrior og mesmer funker jo greit når man får Illusionary Weaponry. Inntil da kan han jo være rein mesmer. Mesmer er forøvrig ikke vanskelig dersom du prøver og feiler litt med kontre-spellsa dine :)

6314175[/snapback]

Illusionary Weaponry er opskrytt, har spillt det selv i pvp litt men det fuker dårlig...

btw, flere ganger når jeg har spillt vanlig energy denial i pvp har jeg gjort Illusionary Weaponry mesmere arbeidsledige :!:

(drain enchantment og/eller power leak/spike)

Endret av pappman
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...