Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye setetrekk til bilen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Biltema!

 

Her er det setetrekk for din Lancer Krizzzy, Only for you my friend :)

 

Personlig liker jeg dette best:

Calais.jpg

Selges i sett for for- og baksete inkl. 4 stk. nakkestøttetrekk. Av 100 % polyester. Skumplastlaminert innside.

Kan vaskes i 30 °C. Passer ikke sportsseter og delbart baksete. Må ikke monteres på biler med sidekollisjonspute.

:!:

Endret av kezoom
Lenke til kommentar

For al del, IKKE kjøp fra biltema! Først kjøpte far, et setetrekk, han kjøpte XL størrelse, LOL; jaa, var verre enn originaltrekket. Hadde elendig passform. henger naturlig med at han kjøpte XL. Så kjøpte jeg det minste størrelse de hadde. Dette var også for stort, hadde dårlig kvalitet, dårlig passform. ALT er Dr''' fra biltema.

Lenke til kommentar
For al del, IKKE kjøp fra biltema! Først kjøpte far, et setetrekk, han kjøpte XL størrelse, LOL; jaa, var verre enn originaltrekket. Hadde elendig passform. henger naturlig med at han kjøpte XL. Så kjøpte jeg det minste størrelse de hadde. Dette var også for stort, hadde dårlig kvalitet, dårlig passform. ALT er Dr''' fra biltema.

6273240[/snapback]

 

 

Det der stemmer ikke..

Du kan spare veldig mange penger ved å kjøpe deler fra Biltema som i tillegg holder..

Jeg har setetrekk derfra nå og det funker veldig bra..

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp setetrekk på biltema til en gammel Kadett, disse sitter på som pokker på forsetene. Baksetene fant jeg ingen steder å feste de skikkelig på (med de strikk-greiene) i underkan at sitteputen, så her trykte jeg bare dritten under med et skrujern. Hittil har det holdt, men vi får se hva som skjer videre. Er ingen som vil sitte baki der likevel :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...