Gå til innhold

Den middels store LaTeX-tråden


Anbefalte innlegg

Har ærleg talt ikkje peiling. Eg får same resultat om eg kompilerer med pdflatex, latex+dvipdfmx, latex+dvips+ps2pdf, xelatex eller lualatex. Du får same resultat om du fjerner dei tomme linjene altso?

 

Red.: So var det det med å sjekke om noko nye svar har dukka opp før ein poster ...

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Det er ikkje noko stort problem om du lager heile tabellen i TikZ, men eg veit ikkje om det er mogeleg med ein vanleg tabular. Du kan fargeleggje \cline med \arrayrulecolor (sjå dokumentasjonen til colortbl), t.d.

 

\documentclass{article}
\usepackage[table]{xcolor}
\begin{document}
\begin{tabular}{cc}
\toprule
abcdef & ghijklmn \\ \arrayrulecolor{blue}\cline{1-1} 
abcdef & ghijklmn \\ \arrayrulecolor{red}\cline{2-2} 
\end{tabular}
\end{document}

men meir veit ikkje eg.

Lenke til kommentar

Muligens noe å hente her også: http://stackoverflow.com/questions/3896959/latex-code-for-adjusting-attributes-of-hline-color-dashed-and-or-attributes .

 

Denne pakken kan nok også være til hjelp; er en del eksempler som tyder på at du kanskje kan oppnå det du vil ved å bruke pakken. Du kan også se her (side 11/14 under "more examples") for en tabell som ser ut til å gi deg eksakt hva du vil oppnå.

Endret av drgz
Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg har store problemer med å inkorporere nomenclatur i masteroppgaven min. Noen som kan hjelpe?

Jeg bruker mac og TeXworks. En kode som er lik den under gir bare en a4-side med contents, i.e., ingen form for nomenklatur.

 

 

\documentclass[a4paper,12pt]{scrreprt}

\usepackage[ngerman]{babel}

 

\usepackage[intoc]{nomencl}

\makenomenclature

 

\begin{document}

 

\tableofcontents

 

\nomenclature{$\bar{F}_l(\Omega)$}{Erregerspektrum}

 

\printnomenclature

 

\end{document}

Lenke til kommentar

Har du lest bruksanvisninga til nomencl? (Nærare bestemt avsnitt 2.1 The Basics.)

 

Som nemnt der må du kompilere med følgjande sekvens:

 

pdflatex dokument.tex

makeindex dokument.nlo -s nomencl.ist -o dokument.nls

pdflatex dokument.tex

 

Gjer eg det fungerer dømet ditt fint. makeindex sorterer alle oppføringane du har i nomenklaturen.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Takk for svaret.

 

Her skinner min uvitenhet gjennom. Jeg forstår nemlig ikke framgangsmåten for å kompilere sekvensen,i.e., jeg skjønner ikke hvordan man skal gjøre det.

 

Dersom jeg skriver det inn som kode printes det bare ut.

 

Bear wit me, please...

 

 

 

Har du lest bruksanvisninga til nomencl? (Nærare bestemt avsnitt 2.1 The Basics.)

 

Som nemnt der må du kompilere med følgjande sekvens:

 

pdflatex dokument.tex

makeindex dokument.nlo -s nomencl.ist -o dokument.nls

pdflatex dokument.tex

 

Gjer eg det fungerer dømet ditt fint. makeindex sorterer alle oppføringane du har i nomenklaturen.

Lenke til kommentar

Når du lager ein PDF frå LaTeX-koden din i TeXworks, so vel du kanskje pdfLaTeX frå nedtrekksmenyen på verktøylinja og trykker den grøne pila. Dette er fyrste steg i kompileringa. Du kan gjere det same frå kommandolinja (ein terminal) ved å skrive pdflatex filnamnet.tex og trykke enter, og det var det eg meinte med den sekvensen av kommandoar.

 

Med andre ord:

 

  1. Opne ein terminal/kommandolinje. Det gjer du t.d. ved å søke etter «Terminal» i Spotlight.
  2. Naviger til mappa der du har dokumentet ditt:
    cd .. fulgt av enter går ei mappe opp i hierarkiet, cd mappe går inn i mappa som heiter «mappe».
  3. Det fyrste steget kan du gjere i TeXworks, altso berre kompiler der på vanleg måte so du får ein PDF.
  4. I Terminalen, skriv inn makeindex dokument.nlo -s nomencl.ist -o dokument.nls der dokument er namnet på fila di, og trykk enter.
  5. Gå tilbake til TeXworks, og kompiler der på vanleg måte ein gong til.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Alternativ framgangsmåte (som eg fekk til no), er å leggje til makeindex med dei argumenta i TeXworks. Gå til innstillingane til TeXworks, sjå under Typesetting-fana og klikk på plussknappen ved sida av lista av «Processing tools». Sjå vedlagt bilete for kva du skal skrive inn.

 

Når du har gjort det kan du velge «Nomenclature» i nedtrekksmenyen og klikke den grøne pila (evt. Cmd + T) for å gjere det andre steget i kompileringa.

post-21406-0-20680100-1331026315_thumb.png

Lenke til kommentar

Når du lager ein PDF frå LaTeX-koden din i TeXworks, so vel du kanskje pdfLaTeX frå nedtrekksmenyen på verktøylinja og trykker den grøne pila. Dette er fyrste steg i kompileringa. Du kan gjere det same frå kommandolinja (ein terminal) ved å skrive pdflatex filnamnet.tex og trykke enter, og det var det eg meinte med den sekvensen av kommandoar.

 

Med andre ord:

 

  1. Opne ein terminal/kommandolinje. Det gjer du t.d. ved å søke etter «Terminal» i Spotlight.
  2. Naviger til mappa der du har dokumentet ditt:
    cd .. fulgt av enter går ei mappe opp i hierarkiet, cd mappe går inn i mappa som heiter «mappe».
  3. Det fyrste steget kan du gjere i TeXworks, altso berre kompiler der på vanleg måte so du får ein PDF.
  4. I Terminalen, skriv inn makeindex dokument.nlo -s nomencl.ist -o dokument.nls der dokument er namnet på fila di, og trykk enter.
  5. Gå tilbake til TeXworks, og kompiler der på vanleg måte ein gong til.

 

 

Tusen hjertelig takk!!

 

Dette fungerte på testfila (med den koden jeg skrev over).

 

Desverre får jeg ikke dette til å fungere på mitt påbegynte dokument. Jeg har gjort det på samme måte i terminalen, men når jeg lager en oppføring i LaTeX og skal kompilere får jeg følgende feilmelding:

 

(/usr/local/texlive/2011/texmf-dist/tex/latex/amsfonts/umsb.fd) [1{/usr/local/t

exlive/2011/texmf-var/fonts/map/pdftex/updmap/pdftex.map}] (./MasterThesis.toc)

[2] (./MasterThesis.lof) (./MasterThesis.nls [3] [4]

! Misplaced alignment tab character &.

<argument> E&

P

l.5 \item [{E&P}]

\begingroup Exploration and Production\nomeqref {1.0}

?

 

 

 

Forslag på hvordan jeg kan ordne dette?

I tillegg: Må jeg skrive kodene i terminalen hver gang jeg vil ha en ny oppføring i nomenclature?

 

 

Edit: Fikk ordnet det nå - må ha noe med &-tegnet å gjøre siden det ikke ble printet til å begynne med. Siste spm gjelder fortsatt - må jeg gjøre det hver gang? Og hvordan kan jeg få printet &-tegnet i nomenclaturet?

Endret av micjj
Lenke til kommentar

Forslag på hvordan jeg kan ordne dette?

Grunnen til dette er at det er nokre få teikn som har ei spesiell tyding i TeX/LaTeX, dei er ikkje berre symbol som vert skrive ut i teksten. Desse er #, $, %, ^, &, _, {, }, ~ og \. Ampersanden (&) er ein «alignment character», som vil seie at den ma. vert brukt for å skilje mellom kolonner i tabellar. Feilmeldinga – misplaced alignment character – kjem fordi & kun fungerer i tabellar og liknande konstruksjonar (som align). Vil du skrive symbolet & i teksten må du putte ein backslash framfor, altso \&.

 

(Red.: Resten av teikna, sett bort frå backslashen, kan skrivast på same måte, altso \# \$ \% \^{} \& \_ \{ \} \~{}. \\ gjev linjeskift, so her må ein i staden nytte \textbackslash. Grunnen til den tomme gruppa ({}) etter ^ og ~ er at dei vert nytta som aksent til neste teikn, so \^o gjev ô, \~n gjev ñ.)

 

I tillegg: Må jeg skrive kodene i terminalen hver gang jeg vil ha en ny oppføring i nomenclature?

Nei. For det fyrste kan du bruke metoden eg forklarte kort i det førre innlegget mitt, so slepp du inn i terminalen i det heile. For det andre treng du berre køyre makeindex når du vil oppdatere lista. Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Eit par døme:

http://tex.stackexchange.com/questions/22687/multirow-in-tikz-matrix

http://tex.stackexchange.com/questions/18521/tikz-matrix-as-a-replacement-for-tabular

 

 

Du kan teikne den raude streken etter å ha laga tabellen med noko som dette:

\draw [red] (m-1-1.north west) -- (m-1-1.north east) -- (m-1-1.south east)
-- (m-2-4.north east) -- (m-2-4.south east);

Tusen takk. Dette gav meg akkurat det jeg ønsket.

 

Muligens noe å hente her også: http://stackoverflow.com/questions/3896959/latex-code-for-adjusting-attributes-of-hline-color-dashed-and-or-attributes .

 

Denne pakken kan nok også være til hjelp; er en del eksempler som tyder på at du kanskje kan oppnå det du vil ved å bruke pakken. Du kan også se her (side 11/14 under "more examples") for en tabell som ser ut til å gi deg eksakt hva du vil oppnå.

Mange takk for bidraget, men problemet var egentlig å få ulik farge på de vertikale strekene som er på samme linje. Så vidt jeg ser er det ingen løsning for det der.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Det har oppstått et problem med min referanseliste og dens utseende. Jeg kan ikke erindre å ha endret noe.

 

Problemet er at nå har jeg ikke et innhopp i de påfølgende linjene i referansen:

 

Før:

 

Referanse, 2010. DSADKDJLSADdasdsDASSD

---Innhopp---saddmasdmksafmflksasdml

 

Nå:

 

Referanse, 2010 DSADKDJLSAD

saddmasdmksafmflksasdml

 

Kodene er som følger:

 

Dette er en påstand \cite{c:Ziff}.

 

\renewcommand\bibname{References}

\bibliographystyle{apalike}

\begin{thebibliography}{00}

 

\bibitem[Ziff and Baciagalupo, 2002]{c:Ziff}

Ziff, P., Bacigalupo, L., 2002\emph{"Using Benchmarking and Best Practices to Optimize Economics for New Discoveries and Existing Production"}. Document ID 32021. Paper Presented at the 17th World Petroleum Congress, Rio de Janeiro, Brazil, September, 2002.

 

\end{thebibliography}

 

Kan noen hjelpe meg?

Endret av micjj
Lenke til kommentar

Den kodesnutten der gjev meg innrykk når eg putter den i eit dokument og laster natbib, so du må lage eit komplett døme som viser problemet. Med komplett meiner eg då noko som

\documentclass{article}
\usepackage{natbib}
\begin{document}
Dette er en påstand \cite{c:Ziff}.

\renewcommand\bibname{References}
\bibliographystyle{apalike}
\begin{thebibliography}{00}

\bibitem[Ziff and Baciagalupo, 2002]{c:Ziff} 
 Ziff, P., Bacigalupo, L., 2002\emph{"Using Benchmarking and Best Practices to Optimize Economics for New Discoveries and Existing Production"}. Document ID 32021. Paper Presented at the 17th World Petroleum Congress, Rio de Janeiro, Brazil, September, 2002.
\end{thebibliography}
\end{document}

Dokumentklasse og alle nødvendige pakkar er lasta.

 

 

Elles kan eg nemne at innrykket, ved bruk av natbib, er bestemt av lengda \bibhang, som du kan endre ved å seie t.d.

\setlength{\bibhang}{2em}

Lenke til kommentar

Den kodesnutten der gjev meg innrykk når eg putter den i eit dokument og laster natbib, so du må lage eit komplett døme som viser problemet. Med komplett meiner eg då noko som

\documentclass{article}
\usepackage{natbib}
\begin{document}
Dette er en påstand \cite{c:Ziff}.

\renewcommand\bibname{References}
\bibliographystyle{apalike}
\begin{thebibliography}{00}

\bibitem[Ziff and Baciagalupo, 2002]{c:Ziff} 
 Ziff, P., Bacigalupo, L., 2002\emph{"Using Benchmarking and Best Practices to Optimize Economics for New Discoveries and Existing Production"}. Document ID 32021. Paper Presented at the 17th World Petroleum Congress, Rio de Janeiro, Brazil, September, 2002.
\end{thebibliography}
\end{document}

Dokumentklasse og alle nødvendige pakkar er lasta.

 

 

Elles kan eg nemne at innrykket, ved bruk av natbib, er bestemt av lengda \bibhang, som du kan endre ved å seie t.d.

\setlength{\bibhang}{2em}

 

Jeg bruker apalike-pakken i begynnelsen da jeg kun ønsker å bruke navn i bibliografien. Type:

 

 

\documentclass{article}

\usepackage{apalike}

\begin{document}

Dette er en påstand \cite{c:Ziff}.

 

\renewcommand\bibname{References}

\bibliographystyle{plain}

\begin{thebibliography}{00}

 

\bibitem[Ziff and Baciagalupo, 2002]{c:Ziff}

Ziff, P., Bacigalupo, L., 2002\emph{"Using Benchmarking and Best Practices to Optimize Economics for New Discoveries and Existing Production"}. Document ID 32021. Paper Presented at the 17th World Petroleum Congress, Rio de Janeiro, Brazil, September, 2002.

\end{thebibliography}

\end{document}[/code]

 

Det skjer ingenting dersom jeg forandrer style til apalike. Jeg får fortsatt ikke innhoppet som var der før.

Har noen tips til hva som er galt?

Lenke til kommentar

Eg måtte leggje til babel for å få dømet ditt til å fungere, ettersom \bibname ikkje er definert elles. Sett bort frå det fungerer det fint her, eg får innrykk. Innrykket er her og bestemt av lengda \bibhang, so kommandoen eg nemnte i det førre innlegget mitt vil fungere.

 

Om du kopierer den koden du skreiv over (og legg til babel) til eit nytt dokument, får du framleis ikkje innrykk?

 

Om du då får innrykk, prøv å reduser dokumentet ditt til det minste som framleis viser problemet. Fjern alle pakkar, redefinisjonar o.l. som ikkje har innverknad, so du kan fastslå kva som skaper problemet, om ikkje kvifor.

Lenke til kommentar

Eg måtte leggje til babel for å få dømet ditt til å fungere, ettersom \bibname ikkje er definert elles. Sett bort frå det fungerer det fint her, eg får innrykk. Innrykket er her og bestemt av lengda \bibhang, so kommandoen eg nemnte i det førre innlegget mitt vil fungere.

 

Om du kopierer den koden du skreiv over (og legg til babel) til eit nytt dokument, får du framleis ikkje innrykk?

 

Om du då får innrykk, prøv å reduser dokumentet ditt til det minste som framleis viser problemet. Fjern alle pakkar, redefinisjonar o.l. som ikkje har innverknad, so du kan fastslå kva som skaper problemet, om ikkje kvifor.

 

Takk!!

 

Fant ut av det nå. Det viser seg at det var pakken tocbibind som gjorde utslaget.

 

Jeg inkluderte pakken for å få Table of Contents og list of figures i innholdsfortegnelsen sammen med Nomenclature. Dette blir nå borte, i.e., et løst problem framprovoserer et annet.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...