Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Har et lite problem med mobilen som jeg ikke skjønner...

Jeg får bare lyd i den høyre ørepluggen når jeg hører på musikk!!

Hører jeg derimot på radio fungerer beggye pluggene.. merkelige greier...

noen som vet hvordan dette kan fikses?

 

ellers kongemobil!!

6769124[/snapback]

 

= dårlig kontakt, sliter litt med dette jeg og, press i pluggen hardere/rikk litt fra side til side hvis lyden på et øre detter ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det finnes noe vekkeklokke prog til N73. Irriterer meg at jeg må inn i klokke funksjonen hver gang jeg skal sette alarm. Og det blir hver dag. Skulle hatt et programs som det gikk ann og velge dager som den skulle ringe på og slik.

Det er jo ganske vanlig på andre telefoner.

6769113[/snapback]

 

 

HandyClock kan være noe du ser etter.

Kan lastes ned her:

 

Du vet, å linke til sånne sider er FY FY. Les reglene.

 

Tee_C: Flere har nevnt Handyclock. Gjelder å lese de andre postene her vet du ;)

http://www.amobil.no/tester/symbianos/mest...andyclock/30423

Endret av Eulogy
Lenke til kommentar
ingen andre som har hatt problemet eller vet om det er noen instiilinger eller noe det med at jeg bare har lyd i en øreplugg ved spilling av mp3, mens begge fungerer med radio....

6770028[/snapback]

 

Hos meg virker begge sidene ved mp3spilling, men når jeg hører på radio så er det slik at noen sekunder innimellom er lyden mye fyldigere enn ellers, det kommer mer lyd på den høyre øretelefonen. Mulig at den går i stero da, men jeg forstår ikke hvorfor den i tilfelle ikke er slik hele tiden når jeg hører på en kanal som sendes i stereo og jeg har gode mottagerforhold. Noen andre som har opplevd det samme?

 

Lurer litt på å kjøpe det tidligere omtale headsettet hvor man kan koble egne høretelefoner til. Noen som vet hvor det er billigst nå?

 

Edit: Fant det på Ebay til 16 dollar + 6 dollar i frakt. Blir ca 140 kr. det. På mytrendyphone koster det ca 460 så det er litt å spare. Håper bare det kommer frem og at det funker da... :yes:

Endret av lipo
Lenke til kommentar

Selve lukkertiden, den tiden kameraet henter inn lys, er nok langt under et sekund. Kanskje 1/10 til 1/1000 sekund eller noe i den duren anhengig av hvor lyst eller mørkt det er. Dvs at du kan bevege mobilen omtrent omtrent øyeblikkelig etter at bildet knipses. (Det tar gjerne 1/10 sekund fra knipselyden før man oppfatter at bildet er tatt)

 

Jeg antar SpoileD svarte på hvor lang tid det tar fra man knipser ett bilde til mobilen er klar til å ta neste bilde.

Lenke til kommentar

hei og hopp

da fant jeg ut hvordan jeg skulle få lyd i begge ørene...

vare bare å ikke gjøre noe med fila, dvs ikke konverter for at den da skal ta mindre plass eller noe.... valgte nei når det kom opp, og vips var det bare å høre i vei!

 

 

men, har noen små filmsnutter som jeg har lys til å se på mobilen, men får bare beskjed om at de ikke kan spilles av. Det er .avi filer og jeg har fått dem av noen med nokia mobil... fikk dem på mms for så å laste dem ned på dennevia pcsuit....

 

hva kan være feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...