Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bugs jeg og en kompis har funnet:

1. låser seg innimellom, skjedd 4 ganger på 2 uker

2. 3G virker ikke med mindre dekningen er veldig god

3. Hvis telefonen klikker og du må ta ut batteriet settes den tilbake til nokias standard-theme

4. Veldig blåskjær på bilder tatt i mørket (dette kan trolig fikses med ny FW)

5. Pc-suite finner ofte ikke tlfen med en gang når jeg kobler den til, hender jeg må koble den til både 1, 2 og 3 ganger før den blir funnet

 

Kan tilføye flere etterhvert :)

Lenke til kommentar
5. Pc-suite finner ofte ikke tlfen med en gang når jeg kobler den til, hender jeg må koble den til både 1, 2 og 3 ganger før den blir funnet

6739206[/snapback]

Det skyldes vel ikke at du velger feil tilkoblingsmodus når du kobler den til? Velger du dataoverføring dukker den vel ikke opp i PC-suite..

Lenke til kommentar
5. Pc-suite finner ofte ikke tlfen med en gang når jeg kobler den til, hender jeg må koble den til både 1, 2 og 3 ganger før den blir funnet

6739206[/snapback]

Det skyldes vel ikke at du velger feil tilkoblingsmodus når du kobler den til? Velger du dataoverføring dukker den vel ikke opp i PC-suite..

6739272[/snapback]

 

Jeg velger pc-suite, men den nekter å godta tilkoblingen første gang jeg kobler til, vanligvis tar det fra 2-5 forsøk før den registreres. Mobilen selv merker heller ikke at den er tilkoblet, kan hende min har dårlig kontakt. Jeg har satt på at jeg velger hvilken tilkobling jeg skal bruke hver gang, men ofte merker jo ikke tlfen at den er koblet til pcen.

Lenke til kommentar
5. Pc-suite finner ofte ikke tlfen med en gang når jeg kobler den til, hender jeg må koble den til både 1, 2 og 3 ganger før den blir funnet

6739206[/snapback]

Det skyldes vel ikke at du velger feil tilkoblingsmodus når du kobler den til? Velger du dataoverføring dukker den vel ikke opp i PC-suite..

6739272[/snapback]

 

Jeg velger pc-suite, men den nekter å godta tilkoblingen første gang jeg kobler til, vanligvis tar det fra 2-5 forsøk før den registreres. Mobilen selv merker heller ikke at den er tilkoblet, kan hende min har dårlig kontakt. Jeg har satt på at jeg velger hvilken tilkobling jeg skal bruke hver gang, men ofte merker jo ikke tlfen at den er koblet til pcen.

6739377[/snapback]

 

Dette skyldes dårlig kontakt og er ikke en software bug. Har selv samme problemet og løste det med å bruke datakabelen fra 6230 i stedet, aldri hatt problem med den. Har også kontaktproblemer med headset'et jeg kjøpte løst fra nokia med n73. Det medfølgende har ikke kontaktproblemer.

Lenke til kommentar

Har funnet en mulig bugg. Når jeg prøver å kopiere over flere mp3 album får jeg etter en stund opp feilmeldingen "ukjent feil"(dette kan skje med forskjellige mapper). Den mappen som feilen skjedde med får jeg heller ikke slettet fra telefonen.

Mobilen bare låser seg når jeg prøver å slette mappen. Må faktisk formatere minnekortet for å få overført filene på nytt :mad:.

Dette har nå skjedd to ganger, er jo jævli irriterende når det skjer etter at jeg har overført filer i 20 min, så må jeg bare slette alt og begynne på nytt.

 

Noen som har opplevd lignende?

Endret av einarnord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...