radivx Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Den siste tiden har jo Steam blitt litt mer enn bare HL2. Hva er best av spillene. Har nok til ett steam spill, hvilket blir det? SiN: Episodes? HL2: Episode 1? Red Orchestra? Hva for spill er Dangerous Waters og Shadowgrounds? Darwinia og det Kong-fu greiene kommer ikke på tale
quizzer Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Ville prøvd HL2: Episode 1, både ser og høres kult ut...
Krillekongen Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hvis du har spilt Half Life 2 og synes det var konge, anbefaler jeg Half Life 2: Episode One. Hvis ikke, ville jeg ha kjøpt Red Orchestra.
Tore Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 (endret) all of the above... Men Episode One om du lurer på hvordan det gikk med Gordon & Alyx... Red Orcestra & Day Of Defeat om du har vokst fra CS... Ellers er det jo masse Third-Party som er utrolige.... Endret 2. juni 2006 av Scorpioen84
radivx Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Noen som har erfaring med SiN: Episodes? Tror jeg er mer interessert i HL2:Ep1 enn Red Orchestra. Er det noe unikt med Red Orchestra? Eller er det bare et 2.VK. spill som alle andre i den sjangeren (treige våpen, usa vennlig, etc.)?
Tore Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 (endret) USA har allefall ikke så mye å gjøre i Østfronten, det er vel Tyskland vs. Russland... Dyster stemning "identiske" våpen og lagspill og strategi... Test : http://www.metacritic.com/games/platforms/...traostfront4145 Jeg spiller mest Day Of Defeat... CSS er allefall kuttet ut... Endret 2. juni 2006 av Scorpioen84
quakie Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Noen som har erfaring med SiN: Episodes? Tror jeg er mer interessert i HL2:Ep1 enn Red Orchestra. Er det noe unikt med Red Orchestra? Eller er det bare et 2.VK. spill som alle andre i den sjangeren (treige våpen, usa vennlig, etc.)? 6232479[/snapback] Red Orchestra-tråd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå