Gå til innhold

Verdens mest irriterende spill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stakkars dere, som har et sånt temperament. Visste dere ikke at det fantes en X-knapp øverst i høyre hjørne som dere kan trykke på til enhver tid når dere blir lei?

 

Forresten et kjempeflott spill. Utrolig trist at du ikke "eier" i dette flash-spillet, Mojo.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Bra spill. Morsomt.

 

Vet ikke om det er bare jeg som har en kort lunte, men jeg ønsker så inderlig å drepe den stygge elefante når jeg spiller dette spillet.... :mad:

6216153[/snapback]

 

Seriøst? Du blir sur av det spillet?

Hmm.. Er dette deg?

 

Jeg synes også virkelig synd på Mojo Pin som kunne ha "eid" i spillet.

Virkelig synd på deg altså Mojo.

Lenke til kommentar
Jeg synes også virkelig synd på Mojo Pin som kunne ha "eid" i spillet.

Virkelig synd på deg altså Mojo.

6216501[/snapback]

 

Spar meg a. Jeg sa bare min mening. Prøvde spillet i 5 min, og var helt elendig i det. Kom helt til nivå 2 faktisk, der jeg støtte på trampolinene. Da gadd jeg ikke mer. Det at jeg skulle "eid" i spillet, var ment som en ironisk kommentar. Skal du være spydig, så kan du finne andre utsagn jeg har hatt i min tid på forumet. Finner sikkert mange du kan kritisere :)

Lenke til kommentar

Synes tråden her blir litt... meningsløs? :innocent:

 

Vi kan jo ikke lage tråder om ALLE Flash-spill der ute. Dessuten har jeg støtt på mer irriterende spill enn dette. :wee:

 

EDIT: Jeg gikk nå gjennom hele "spillet" to ganger, jeg. Høyeste antall skudd før jeg klarte et brett var 18 over par. Med andre ord er det langt ifra umulig. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Snakker om flash-spill, hvordan kan jeg mute spill slik som dette med Opera? Er utrolig irriterende at jeg må pause musikken min for å høre på polytoner.

6219093[/snapback]

Trykk F12 og fjern "Enable sound in web-pages"

 

Vet ikke helt hvor mye det hjelper men.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Synes tråden her blir litt... meningsløs? :innocent:

 

Vi kan jo ikke lage tråder om ALLE Flash-spill der ute. Dessuten har jeg støtt på mer irriterende spill enn dette. :wee:

 

EDIT: Jeg gikk nå gjennom hele "spillet" to ganger, jeg. Høyeste antall skudd før jeg klarte et brett var 18 over par. Med andre ord er det langt ifra umulig. :)

6218466[/snapback]

 

En meningsløs tråd? Er det virkelig mulig?

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar
HAHA! Fennris lagde du denne tråden bare fordi jeg eide deg hardt i dette spillet?

6221708[/snapback]

 

Haha, du klikka jo værre enn meg jo... :tease:

 

Men du fikk bare et slag mindre da...pluss at du hadde så jævelig flaks med et slaget :thumbdown:

Endret av Fennris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...