Gå til innhold

Finnes det "buss simulator" ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier, finnes det en bus simulator? der du kan stoppe på bussstopp, ta av og på passasjerer, og kjøre en fast rute :p ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går an på GTA2 faktisk hehe. kanskje ikke den mest realistiske simulatoren, men man kan kjøre ei bussrute og plukke opp og slippe av passasjerer på busstoppene.

Skrevet (endret)

Du har no alltids Desert Bus, eit minispel i Penn and Teller's Smoke and Mirrors. Dette er kanskje tidenes mest geniale spel.

I dette spelet skal du kjøre ein buss frå Tucson, Arizona til Las Vegas. Turen tek 8 timar (real-time). Når du kjem til Las Vegas, får du eit poeng før du skal kjøre tilbake. Vegen er heilt rett, men bussen svinger litt mot høgre sånn at du heile tida må passe på å at du ikkje kjører av vegen. Det er ikkje noko trafikk på vegen, eller noko landskap. Den einaste animasjonen er eit insekt som treff frontruta.

Det einaste problemet er at spelet ikkje vart gitt ut. Det skulle kome til Sega og 3DO.

Edit. Visst eg ikkje husker feil kunne du stoppe ved eit busstopp, men det var ingen som gjekk på. Av andre detaljer kan eg nemne at bussen var heilt tom, og den kunne ikkje kjøre raskare enn 45 MPH.

Endret av ttt
Skrevet

Et spill kallt Bus Driver er under utvikling av samme folka som lager 18 Wheels of Steel spillene.

Ellers har vi vbus, som blir laga av noen polakker på fritiden.

Spillet har nokså dårlig grafikk og fysikk, men du kan laste ned mange baner og busser, og stoppe på bussholdeplasser for å ta inn / ut folk.

Alle dører åpnes og stenges manuelt.

Skrevet
Et spill kallt Bus Driver er under utvikling av samme folka som lager 18 Wheels of Steel spillene.

Ellers har vi vbus, som blir laga av noen polakker på fritiden.

Spillet har nokså dårlig grafikk og fysikk, men du kan laste ned mange baner og busser, og stoppe på bussholdeplasser for å ta inn / ut folk.

Alle dører åpnes og stenges manuelt.

6191066[/snapback]

VBus var like morsomt som å se maling tørke. Huff for noe tøv.

Men ser frem til Bus Driver kommer, bruker vel samme engien som 18WOS bruker, så det blir vel brukbart.

Skrevet
Vbus var ingen simulator, nei. Det var heller ikke noe morsomt.

6193755[/snapback]

jo det var morsomt klokken 01.30 i natt :)

Skrevet
Vbus var ingen simulator, nei. Det var heller ikke noe morsomt.

6193755[/snapback]

jo det var morsomt klokken 01.30 i natt :)

6193805[/snapback]

Haha! Du ble eid av spillet med andre ord? :)

Skrevet

T.o.m CS er morsomt når du er overtrøtt, i alle fall for min del. Vel og merke, må være bra overtrøtt før jeg finner CS morsomt :p

Ovetrøtthet er redningen for mange elendige spill. Har spillet mange crapy spill i mine LAN dager, mitt på natta, for å holde meg våken. Og da endt opp i latter krampe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...