Gå til innhold

Lost sesong 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, men jeg syns de drøyde det for lenge i starten. Historien gikk altfor sakte. En viktig del i film (er filmskaper selv) er å ikke ta med noe som ikke driver historie fremover. noe jeg ikke syns de gjorde i starten.

Skrevet

Håper det slutter med kun en sesong til. Lost er en type serie som man rett og slett ikke KAN dra ut i det uendelige, da ender det bare opp med en dramatisert versjon av Gilligan's Island.

Skrevet
Håper det slutter med kun en sesong til. Lost er en type serie som man rett og slett ikke KAN dra ut i det uendelige, da ender det bare opp med en dramatisert versjon av Gilligan's Island.

6181709[/snapback]

De kan kjøre den ut i veldig mange sesonger hvis de bare utvider omfanget og lager en helvetes konspirasjonsteori av det hele :p

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet

jeg synes ikke sesong 2 levde helt opp til forventningene mine fra sesong 1. I sesong 1 var det så mye mer mystikk enn i s. 2. Derimot så må jeg si at de to siste episodene fikk fart på sakene igjen. Samme gamle sjarm som i sesong 1. Sesong 2 var ikke dårlig, bare anderledes fra sesong 1.

Skrevet

sesong 2 var veldig spennende. syns det gikk litt tregt til tider fordi jeg ville ha svar på alle spårsmålene, men det eneste jeg fikk i enkelte episoder var flere ubesvarte sp.

Skrevet

I den offisielle podcasten etter siste episode i sesong 2 sa de at neste sesong starter i slutten av september. Da skal det gå 6 episoder på rad til november. Da får vi en "mini cliffhanger", og Lost tar 12 uker pause og begynner på igjen i februar.

Da blir Lost sendt non-stop i 17 uker til sesong 3 er ferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...