Gå til innhold

Hvilket RPG bør jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lands of Lore 3 eller Might and Magic serien er to rollespill i 1st person view, som ikke krever allverden av maskinen din.

Grafikken er er gammeldags, og ikke konkuransedyktig med slikt som på Oblivion, men spillene er hundre ganger mere utfordrende.

 

Selv kjøpte jeg M&M IX for kr. 69,- på Rimi(!), fordi jeg ønsker ett gjensyn med det før; Might and Magic: Dark Mesiah kommer i september.

MM7 og MM8 er vel egentlig bedre... :-/

 

Dark Mesiah ser uansett ut til å bli artig:(http://www.mightandmagic.com/uk/darkmessiah/teaser/)

Lenke til kommentar
Trenger sårt et nytt RPG spill nå, ettersom det vil ta tid før jeg kan få et nytt skjermkort for Oblivion. SÅ trenger et nytt hvor ikke kravene er så veldig høye (har en bra pc, er bare et 9200 kort som trekker ned :blush: ).

Digger Morrowind, så noe aka det hadde vært flott (ikke no mmorpg takk).

 

Takker for alle forslag  :)

6178312[/snapback]

Kjøp Gothic 2. Det er litt likt Morrowind på enkelte måtar, men er slik eg ser det, mykje betre. Eg synest eigentleg det er betre enn Oblivion òg. Eg har skrive nok skryteinnlegg om Gothic 2, so eg skal ikkje gjenta alt eg har sagt før. Men eg anbefalar på det sterkaste å gi det ein sjanse. Det verkar ikkje spesielt bra med ein gong, men det tek seg heilt enormt opp etter ei lita stund. :)

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar
Final Fantasy har jeg ikke vært borti før faktisk, selvom jeg veit det er en kjent serie. Kan noen forklare litt hva det "er"?

6199973[/snapback]

 

 

Rett og slett verdens desidert beste spill-serie, med en historie vi aldri har sett maken til og karakterer på et annet nivå enn jeg viste var mulig i spill. Dette gjelder da de tre spillene til Playstation 1.

Lenke til kommentar
Noen som kan forklare FF serien litt bedre? :p

6203163[/snapback]

Final Fantasy-spela er "JRPG"-ar, altso japanske RPGar, eller "konsoll-RPGar". Dei har eit mykje sterkare fokus på historie, og handlar i mindre grad om å springe rundt i dungeons og bekjempe monster, sjølv om du gjer det òg. Du lagar typisk ikkje karakteren du skal spele, men får i staden utdelt ein, som er hovudpersonen i historia, og som du blir kjent med etter kvart. I løpet av historia møter du andre karakterar, som sluttar seg til gruppa di, og som du òg lærar å kjenne.

 

Andre ting som kjenneteiknar Final Fantasy:

* Storslåtte filmsekvensar.

* Kampane er turbaserte (dette er i ferd med å forandre seg)

* Mini-spel inne i spelet, og gjerne eit som går igjen gjennom heile spelverda. I Final Fantasy VIII var der eit kortspel som heitte Tetra Master, som du kunne spele med mange av karakterane du møtte. I Final Fantasy X var der ei form for undervannspolo som heitte "Blitzball".

* Du kjem truleg til å møte ein fyr som heiter Cid. :p

 

Det er ikkje so lett å forklare FF, so eg anbefalar eigentleg at du heller prøver dei sjølv. Alle FF-spela eg har prøvd har vore svært bra, ikkje berre dei til PS1. :)

 

Kay

Lenke til kommentar
Hmm, er det i "fps-vinkel"? Og er det noen form for level-system?

6204171[/snapback]

Det er normalt sett litt på skrå ovanfrå. Der er level-system, ja, du går frå 1 til 99. Men å gå opp i nivå er ikkje spesielt sentralt i spelet, det er meir noko som skjer av seg sjølv medan du spelar igjennom historia. :)

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...