Complexity Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Tja.. Fattern likte Vill Du Bli Millionær spillet godt..
Smooth Ceiling Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jaktspill er ikke spesielt voldelige. Jeg kjenner en på samme alder som synes Deerhunter var ganske underholdende. Han følte det var avslappende å rusle rundt i den virtuelle naturen, og om han var heldig, skyte noe vilt. "Opplevelsen" var det viktigste (jada, han kunne bare gått ut, men har en krevende jobb og er veldig sliten når han kommer hjem). Reise-spørrespill som f.eks. Backpacker er også populære i den voksne aldersgruppen. Myst-spillene er også gode. De første titlene får en nå grisebillig overalt.
MadsFN Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 kansje Oblivon der kan du gjøre litt av hvert.. (The Elder Scrolls)
fflex Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Monkey island 3! Morsomste spillet jeg har spilt, mener det passer for alle aldre.
koronag Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg synes folk kan holde yndlingsspillene ute av en tråd hvor trådstarter prøver å finne spill til sin far. Oblivion?! Det blir litt som når folk spør etter bra FPS, og noen kommer rekende med Tomb Raider. PS: Det er godt mulig at gamlingen vil like GT Legends. Der får han prøve alle bilene han hadde lyst på når han var på din alder.
Heales Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Er vi gamlinger bare fordi vi har passert 40? He he Jeg spiller da søren meg stort sett det som kan krype å gå av spill. Det være seg Mario, Zelda, Far Cry, Half Life 2, Halo, WoW, Everquest, Heroes, Oblivion og Gudene vet ikke hva
koronag Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det kommer sikkert jeg også til å gjøre, jeg er forresten 28, men her snakker vi om en fyr som kun har spilt et gammelt flyspill.
[^..^]Christian Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 (endret) hva med hearts of iron 2 ? skikkelig ww2 strategi spill; hvis f.eks han har sett mye på discovery (armygroup mitte etc). Få ut litt "erobring" trang for de som er over 50 og for gamle til å legge om kursen til diktator. edit: jeg skriver ikke mye, men jeg skriver veldig feil. Endret 26. mai 2006 av [^..^]Christian
Dark Archon Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 (endret) Christian,26/05-2006 : 11:53]hva med hearts of iron 2 ? skikkelig ww2 strategi spill; hvis f.eks han har sett mye på discovery (armygroup mitte etc). Få ut litt "erobring" trang for de som er over 50 og for gamle til å legge om kursen til diktator. edit: jeg skriver ikke mye, men jeg skriver veldig feil. 6181783[/snapback] Ja jeg eier Hearts Of Iron 2: Doomsday i denne samlepakken får du med det orginale spillet samt ekspansjonen til 200-299kr. Endret 31. mai 2006 av Dark Archon
rulleguru Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Er vi gamlinger bare fordi vi har passert 40? He he Jeg spiller da søren meg stort sett det som kan krype å gå av spill. Det være seg Mario, Zelda, Far Cry, Half Life 2, Halo, WoW, Everquest, Heroes, Oblivion og Gudene vet ikke hva 6181601[/snapback] Det vanskeligste ofte for folk (gamle og unge) som aldri har spillt et dataspill er at de ikke skjønner spillmekanikker som for oss er en selvfølge. Derfor tror jeg spill som er veldig "åpne" er vanskelig å komme inn i, mens lineære spill er nok det lureste å starte på.
invalid_user Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Stefaren min virket interessert i Civilization IV. Han sa at hvis han var 20 år yngre hadde han nok likt det. ^^ Grunnen til at han ikke spiller det er fordi han har for svak laptop. Dessuten driver han med andre ting. Jeg tror at Civilization IV kommer til å passe faren din.
oophus_3do Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Kjøp deg Richard Burns Rally! Kommern til å like.. Det fatters speller hele tia ^^
KongRudi Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Ports of Call nevnt tidligere høres ut som noe som kan passe for din far slik du har beskrevet han.
Oz370 Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 trackmania! et arkadepreget bilspill. Trackmania Nations er gratis, har pen grafikk og er utrolig artik. Google it Kjenner flere mellom 30 og 45 år som liker dette spillet.
Snorre Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Min far som er et par og 40 år liker veldig godt Age OF Empires II og III. Ellers spiller han også Oblivion nå og spilte lenge Morrowind. Det er vanskelig å si hva faren din liker på bakgrunn av at han har spillt Flight Simulator 2002. Forsåvidt kan du kjøpe Flight Simulator 2004 som forøvrig er et litt morsomt spill. Hvis faren din har greid å sette seg inn i hvordan man spiller FF 2002 tror jeg ikke akkurat spillmekanismer skulle være det største problemet. Jeg kan forstå det slik at mange folk på 40+ liker simulatorer godt. Da gjerne siden de får prøve ting de aldri selv har gjort før. Altså kan det være aktuelt med bilspill, seilbåtspill (Virtual Skipper 4), og andre spill. Eventyr spill som Monkey island med gåteløsning og annet kan også være vært å ta en titt på. En annen ting å tenke på er jo at godt voksne mennesker gjerne føler at de har annet å gjøre på enn bare å spille. Da gjerne mer enn oss ungdommer. Så kjøp gjerne et spill man ikke trenger å sitte i to timer+ for å få et utbytte av det. Slike spill innfaller da ofte rpg-er og andre spill hvor man må bruke mye tid for å klare et oppdrag eller nå et lvl osv. Snorre
Malroth Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Vel. Pappa er ivrig fan av Half-Life serien, samt at han spilte litt FarCry.
koronag Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg har inntrykk av at alle har kulere pappa enn meg. Det eneste han spiller er Lotto.
redsword Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 jeg har en stefar som er hekta på formel 1 spill. han sitter på min pc på mitt rom å spiller nesten hele tiden! når jeg hadde WoW så begynte han å lage seg en Troll Hunter :S men mitt forslag er at din far kan spille bilspill. alle fedre liker biler med skikkelig motor å styling Need For Speed Underground?
KongRudi Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har inntrykk av at alle har kulere pappa enn meg. Det eneste han spiller er Lotto. 6206092[/snapback] Hvis din far vinner er han klart kuulest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå