Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte en gang å tråkke på en veps så den stakk meg i storetåen, 2 ganger på en og samme dag. Jeg var liten, men husker forsatt hvor vondt det var. Er liksom ikke vanligeste stedet å bli stukket, og i hvertfall ikke to ganger på rad.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som ikke bruker blinklys får meg til å få lyst til å gå ut av bilen og slå de hardt i magen. Jeg stopper i rundkjøringen og venter, men så kaster de seg ut til venstre. Huff.

Skrevet (endret)
Er det bare meg, eller bytter moderatorer til sære navn nå? :p

b-real har jo bytta til colbert08.org

Kanskje jeg skal bytte til "B-Real" med "" for moro skyld?

typo

Endret av SpecialForce
Skrevet
Er det bare meg, eller bytter moderatorer til sære navn nå? :p

b-real har jo bytta til colbert08.org

Kanskje jeg skal bytte til "B-Real" med "" for moro skyld?

Ja! Bytt navn til b-real og bruk den gamle avataren hans. :mrgreen:

Skrevet

En jævla idiot på Muse konserten i går. Sto med ansiktet sitt trykket opp i mitt og ropte på en som stod bak meg. Fortalte han hva jeg mente også.

Skrevet
Vel, jeg ble bannet i fjorten dager for å ta avataren til en moderator, så hvem vet hva som vil skje om man tar navnet.

Da tror jeg at jeg dropper det foreløpig, men jeg pmer b-real nå og ser hva det blir til..

Skrevet
Jeg hadde en veps i dyna i sommer. Skal si jeg var kjappt ute av senga da jeg hørte summinga. Det var så sinnsykt høyt også!

Jeg hadde død på meg. Eller rettere sagt besvimt av skrekk. Jeg er seriøst redd for veps og løper langt til helvete om de begynner å bli innpåslitne. Det kan ha noe med at jeg har blitt stukket x antall ganger når jeg var liten.

:o da er vi to! :D.

On topic: folk som er venn den ene dagen og uvenn den andre <.< irriterer meg!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...