Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det aller teiteste med pensjonister er at de aller fleste kunne solgt bilen og dermed hatt råd til å kjøre taxi daglig til de går i graven, men så har vi denne stoltheten da. :no:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det aller teiteste med pensjonister er at de aller fleste kunne solgt bilen og dermed hatt råd til å kjøre taxi daglig til de går i graven, men så har vi denne stoltheten da.  :no:

6399062[/snapback]

Tror nokk du tar litt feil der.

Er mange minstepansjonister i norge.

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Hater leasy-reklamen med Petter-duden som tar del i ungens bursdag etter han har levert et kamera...Sånt skjer bare ikke. Sånt skjer ABSOLUTT IKKE! Arghh!

Skrevet
Hatar:

-Folk som spør spørsmål dei veit svaret på. Til dømes: "synst du Pink -Floyd er bra?"

vet de alltid det? Jeg ville svart nei :D Og videre; Irriterende med folk som ser det som en selvfølge at du MÅ like Pink Floyd :ermm:

-Folk med dårleg humor

Tja.. kan jo gjøre det ekstra vanskelig for de som har grunn til det, ikke kan hjelpe for det :hmm:

-Gladkristne

..mens Kristne bør altså være i dårlig humør? ..tja :hmm:

Skrevet
-Gladkristne

..mens Kristne bør altså være i dårlig humør? ..tja :hmm:

6402990[/snapback]

som i:

"Du er en sønn av satan, kom inn i gudshus og ikke vær me de andre synderene. Vi er mye bedre enn alle dere blablabla"

Skrevet

Hoste irriterer meg grenseløst akkurat nå. Å herregud så irriterende. Har ikke sovet på flere netter, blir bare liggende å hoste.

Skrevet
Jeg irriterer meg litt over samletråder sånn som "Øddlegg ønsket leken" der samme person har annenhvert innlegg.

6411968[/snapback]

Er det meg du sikter til? Jeg synes at tråden er grei.

Jeg irriterer meg over avataren til enkelte folk her...

Skrevet
Jeg irriterer meg litt over samletråder sånn som "Øddlegg ønsket leken" der samme person har annenhvert innlegg.

6411968[/snapback]

Er det meg du sikter til? Jeg synes at tråden er grei.

6411999[/snapback]

Tråden er en ren telletråd.

Skrevet (endret)

Sier du, med den avataren. :!:

____

PENSJONISTER, NEGERE OG VETTASKREMTE KJERRINGER I TRAFIKKEN!

Jeg er helt enig med deg, det der er plagsomt. Jeg kjører ikke bil selv, men jeg sitter på med folk som opplever det der, og de er ikke blide.

Endret av Zeromac
Skrevet

Sier du, med den avataren. :!:

6412235[/snapback]

Jeg vet men skal fikse den etter tid... Og hva med din "med hilsen Zeromac"-:lol:

Jeg er irritert over fanboys.

Skrevet
Fluer!! ARgh. Får ikke sove de kommer å flyger rundt øre på deg hele tiden..brrrrrrrr.

6412777[/snapback]

Skift det ut med mygg, så har du noe som er ti ganger værre.

Skrevet (endret)

hmmm.. I think you have some unsolved issues with that women! sikker på at det ikke er noe annet enn at hu er sjølvgod og har litt lange lunsjpauser som irriterer deg:P

;)

Endret av demille
Skrevet
Mygg, ja. De er fandens verk.

6413188[/snapback]

kan man trygt si! en så liten sak kan gjøre så stor skade( ja, jeg er allergisk å veldig populær i mygg miljøet:P) :thumbdown:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...