Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du om det, jeg synes ikke hun var særlig heit. En bleksminka emo er ikke helt min stil.

Edit: Ser likevel ikke helt hva det er å irritere seg over at andre går med andre klær enn det en selv gjør.

Endret av Coa
Skrevet

Ting som irriterer meg: At den forbanna kommunistregjeringen har bestemt at JEG ikke er i stand til å begrense mitt eget alkoholforbud, og at JEG ikke har godt av å kjøpe øl etter kl 18 på en lørdag. Ettersom jeg glemte dette kan jeg egentlig bare drite i å gå på fest, som er FOR JÆVLIG. Seriøst, dere som stemmer på disse tøysepartiene; WTF!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?! ER DERE STOKK DUMME?!?!?!??!?

En annen ting som irriterer meg grenseløst er folk som skriver "jammen det er jo bare å passe på tiden"...

Skrevet

Mens vi snakker om staten og kommuner. Irriterer meg så jævlig at kommunen skal ha så forpult mye makt over egen eiendom. De forteller deg hvor høyt og stort du får lov til å bygge! FAENs kusehuer liksom!

Nå får ikke fattern bygge like høy garasje som planlagt :/

Skrevet (endret)

Irriterer meg litt over at jeg når man får tilbake penger i f.eks. butikken så legger de alltid sedlene/kvitteringen nederst i håndflaten og myntene oppå der igjen. Når jeg da har pengboka i den andre hånda blir det litt vanskelig å holde fast i myntene. Derfor mytene først, deretter sedlene/kvitteringen! Da har jeg mytene i håndflata og jeg kan da holde fast i sedlene med to fingre!

Endret av BigJackW
Gjest medlem-1432
Skrevet

Det er den mest lettvinte og effektive måten å gi tilbake penger på..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...