Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke et argument. Så det på National Geographic, lulz.

Argument, påstand, 'sammensetning av ord for å ytre en beskrivelse av en hendelse'. Håper du forstår hva jeg mener :wee: .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er liksom den kometen? Kan global oppvarming utvikle seg så fort?

Det mest sannsynlige er en solstorm som sender nok elektromagnetisme våres vei til å slå ut aktiv elektronikk.

Skrevet

Det som er sikkert er at sola vil spise oss opp om 5 mrd. år...hoho det blir gøy. Da er sikkert planeten overtatt av kakkerlakker, for de tåler det meste.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Når det gjelder 2012 så er jeg litt spent på hvor mye hysteri som vil komme, that's it.

Er jo masse sekter der det er en overhodetulling som spår verdens undergang omtrent hver eneste dag... Hva er det som er så spesielt med 21 desember 2012? En veldig grei unnskyldning til å ikke vaske til jul det året though! Hva er vitsen med juletre? Verden går jo under om et par dager uansett... :p

Det er majafolket som har sett det. Dem var eksperter på astronomi og sånt.

Skrevet

Det er ikke et argument. Så det på National Geographic, lulz.

Argument, påstand, 'sammensetning av ord for å ytre en beskrivelse av en hendelse'. Håper du forstår hva jeg mener :wee: .

TV DID IT!

Skrevet

Kanskje Osama Bin Laden tar feil mobiltelefon når han skal ringe CIA og ønske dem godt nyttår, og ender med å blåse verden til himmels i 2012? :hmm:

• Liker 1
Gjest medlem-1432
Skrevet

Det som er sikkert er at sola vil spise oss opp om 5 mrd. år...hoho det blir gøy. Da er sikkert planeten overtatt av kakkerlakker, for de tåler det meste.

Tror ikke at jorda eller menneskearten blir til å vare helt til da. Enten er vi truffet av en astreoide eller komet, men tror og at vi utrydder oss selv ved atomvåpen før den tid.

Skrevet

En ting som irriterer sykt er folk som mener at Pepsi og Coca Cola smaker likt. Piss og Sprite er samme farge det også. Smaker faen ikke det samme.

• Liker 2
Skrevet

Hvor er liksom den kometen? Kan global oppvarming utvikle seg så fort?

Det mest sannsynlige er en solstorm som sender nok elektromagnetisme våres vei til å slå ut aktiv elektronikk.

Er noen eksperter som driver å skriker ut om jordens undergang på de mest bisarre måter... Er veldig fascinerende å lese om hvor brutal vår død kommer til å bli! Er bare å google så finner du litt av hvert. Har kommet over dette i Illustrert vitenskap ihvertfall...

Gjest medlem-1432
Skrevet

Hvor mye skade gjør hydrogenbomber i forhold til atombomber?

Skrevet

En ting som irriterer sykt er folk som mener at Pepsi og Coca Cola smaker likt. Piss og Sprite er samme farge det også. Smaker faen ikke det samme.

Pisset mitt har ikke samme farge som Sprite. Er jeg unormal?

Skrevet

Du drikker nok veldig mykje vatn :hmm:

• Liker 1
Skrevet

Er hovedforskjellen at hydrogenbomber er strålingsfrie, eller tar jeg alvorlig feil? Tror at skadeomfanget er likt, da reaksjonen rundt "sprengesenteret" er noenlunde sammenlignbart?

Skrevet

Er hovedforskjellen at hydrogenbomber er strålingsfrie, eller tar jeg alvorlig feil? Tror at skadeomfanget er likt, da reaksjonen rundt "sprengesenteret" er noenlunde sammenlignbart?

Hopp over til denne tråden, så får dere garantert svar på spørsmålet.

Skrevet (endret)

Naboen arrangerer tydeligvis en fest i kveld. Mye bass og annen støy som kan høres. En klassisk "apefest" der tjueåringer fester som om de var fjorten.

Endret av SLIguy
Skrevet (endret)

Naboen arrangerer tydeligvis en fest i kveld. Mye bass og annen støy som kan høres. En klassisk "apefest" der tjueåringer fester som om de var fjorten.

Spesielt når de raver dritings ut i gaten og begynner å krangle om en liten uenighet som var for leeenge siden...

Edit: Så blir det mer høylytt og ender med grining... Har hatt noen av de... Kjempegøy når du våkner av spetakkelet og skal på jobb tidlig neste morgen...

Endret av Olimaen
  • Liker 2
Skrevet

GAaaaaaaaaaaad. Ta der een kveld på byen selv i stedet for å sitte å klage påandre som koser seg og raver(altså danser:). RAve to the grave. Rave and behave. yes!

Jesus er ingen rus, krus på mus og du får snus. Jeeddna.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...