Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen så irriterende det er når man er på besøk hos noen, og de snakker med folk på Skype og du kunne like gjerne vært luft. Er ikke noen vits å invitere noen på besøk om man skal være opptatt med å snakke med andre på Skype istedenfor besøket. :hrm:

Skrevet

Utrolig irriterende med NRK Dagsrevyen sine pro hijab reportasjer. De eneste de har spurt på gata er selv muslimer. Jeg er sikker på at de har spurt mange som ba muslimer og hijabbruk dra en viss plass, men det har de ikke tatt med.

De presenterer en vridd virkelighet.

Skrevet

Sant. Har selv ingenting imot om muslimer eller hvem det skulle være bruker hijab til dagligdags. Men når man vil innføre det som en del av en norsk politiuniform går man for langt.

Skrevet

Har huset og bilene for meg selv, men jeg, jeg er DAUTRØTT.

Ikke kan jeg legge meg heller da foreldrene mine skal hentes. Jeg kan enten legge meg om en halvtime, eller kanskje 4 timer? HVEM VET? *GJEEEESP*

Skrevet (endret)

at jeg greide å kjøpe bolle ruten rosiner :(

Edit: Og at space er fuckad så jeg må trykke hardt og opptil flere ganger for å få mellomrom....

Endret av -silenz-
Skrevet

Jeg bestemte meg for å sjekke teksten til en sang på nettet. Under var det et kommentarfelt, der de diskuterte betydningen av sangen.

OG NÅ KOMMER JEG ALDRI TIL Å TENKE PÅ DEN SANGEN PÅ SAMME MÅTE IGJEN! :wallbash:

Gah.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Skole started igjen for mange av oss.

Vil ikke kalle det liv, men.

er det så mye skole jobb kl 12 på kvelden/natten?

ellers så husker jeg at jeg syntes det var mer folk i skoletida før ferien...

Edit: JÆVLA SPACE

Endret av -silenz-
Skrevet (endret)

At det er helt dødt på forumet. Har alle fått seg et liv eller?

Er du gæren?

Åjo. Ting som irriterer så grenseløst: Jaden 'Turd' Smith.

Endret av chokke
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...