Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiste lammekoteletter, fløtagratinerte poteter, glasserte gullrøtter og en herlig salat til middag i dag. Søstra mi kan faktisk lage mat :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si meg enig med Refsa. Ingenting, og da mener jeg INGENTING slår de norske melkeproduktene. Spesielt melka i seg selv. Norsk melk er bare ELSK! :love: Noen som har smakt tysk melk for eksempel? Det er bajs i forhold.

• Liker 3
Skrevet

Må si meg enig med Refsa. Ingenting, og da mener jeg INGENTING slår de norske melkeproduktene. Spesielt melka i seg selv. Norsk melk er bare ELSK! :love: Noen som har smakt tysk melk for eksempel? Det er bajs i forhold.

Har smakt rumensk melk. Huff. :sick:

Skrevet (endret)

Melk fra Barentsburg var heller ikke særlig godt. Befolkningen der har ingen fryser, så de lager alternative frysere av stål eller aluminium, og spikrer den fast på veggen utenfor huset. Blir jo kaldt, men var ikke godt.

Endret av Vertical^
Skrevet (endret)

Nei, då hadde me vore DOOOOOOMMED :ph34r:

On topic, så modsa ikkje klikkar igjen: Me har ikkje snacks i huset, og eg skal sjå the matrix. kan ikkje sjå film utan snacks. :(

Endret av svelemoe
Skrevet

Man får da mopedlappen når man tar klasse B.

http://no.wikipedia.org/wiki/F%C3%B8rerkort#B_.28Personbil.2C_varebil.29

wiki says yes.

Det er litt rart at kjøreskolen jeg tokk mopedlappen hos sa at man ikke kan kjøre moped kun ved å ta klasse B..

Hvis du har eller tar førerkort for motorsykkel eller bil, får du rett til å føre alle typer moped.

Kilde: http://www.vegvesen.no/Forerkort/Om+forerkort/Hva+har+jeg+lov+a+kjore/Moped+(klasse+M)

Skrevet (endret)

Jaha. Da kan du vel også forklare oss hvorfor det står B M på førerkortet mitt selv om jeg har sittet på en moped før? Jeg tok lappen i fjor.

Endret av Dragen
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...