Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ipoden min fûčka, eller er det 2313 sider i denne tråden?

DET er noe å irritere seg over, at folk kommer til andre for å klage og sutre!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg er så dum og sier ja til alt ><

Har en vennine som har søvproblemer, dvs hun for ensten aldri sove. Nå sa jeg ja til å gå på tur i 3-4 tiden(dvs etter en konsert) og hun har ikke strøm på mobilen. Så jeg kan ikke avlyse, hvis jeg bare lar vær og gå ned så kommer hun til å bli sur leeenge. Bah, for vell ta kvelden nå...

Skrevet (endret)

Når DNFK blir spammet ned av quakecry som ikke gjør annet enn å spamme og snakke om dritt.

:dremel:

Endret av Sk!ppy
  • Liker 1
Skrevet

Er ipoden min fûčka,

Garantert.

At fvn.no bestemte seg for å skrive en artikkel på nynorsk!?!?!

Jeg mener; Dette er en avis for SØRLANDET, ikke for noen pokkers samer. Skriv på norsk!

Nynorsk er norsk. Eg er ikkje same.

Skrevet

Tekstingen på History Channel er bestandig sein. :thumbdown: Trenger den egentlig ikke, men den drar vekk oppmerksomhet. Så fort det er en lang setning som skrives "blokkerer" den for neste og vips så har du en slags nsb in prorgress.

Gjest medlem-1432
Skrevet

At jeg skal opp kl 8 i morgen og har ikke pakket noen ting enda. Og det er sent.

Gjest Slettet-GlDE6z
Skrevet

Imorgen skal jeg fiske i en dam, tror dere det er en kjangse for at jeg får en fisk?

Skrevet

At fvn.no bestemte seg for å skrive en artikkel på nynorsk!?!?!

Jeg mener; Dette er en avis for SØRLANDET, ikke for noen pokkers samer. Skriv på norsk!

Sørlandet? Da kunne de vel skrevet på f.eks Vennesla dialekt, Jæren-dielekt eller Stavangersk?

Gjest medlem-1432
Skrevet

Kanskje du har kjangs..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...