Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som irriterer meg er folk som klager og whiner om at de irriterer seg over noe smått. For da er det faen ikke noe bedre selv.

 

ikke noe bedre enn hvem? hvem/hva sammenligner du med?

 

 

Det som irriterer meg er folk som klager og whiner om at de irriterer seg over noe smått. For da er det faen ikke noe bedre selv.

 

- "Det irriterer meg over at det er en masse maur på gulvet mitt"

- "DU ER IKKE NOE BEDRE SELV!!!!"

 

 

Dere så ironien, men dårlig humor. :)

Lenke til kommentar

dere må huske på en ting og det er det at som insatt så trener man enormt med vekter og driver aktiviteter

 

Jeg har sotte inne i 30 dager (14 dager på åpen soning og 14 dager på lukka i en å samme soning:P )

det var der jeg trente for de som har sett at jeg har kommentert det feltet.

 

vi hadde ikke slik mat mangel. der var det rikelig med brødskiver til frokost og smøre seg niste til lunsj (hvor mye man ville) også komme tilbake til leiren for å slappe av også begynne å trene i en times tid for så å spise god middag, middagen var gjerne litt begrensa på enkelte ting men ikke slik som beskrives her, så til slutt rikelig med kveldsmat og da kunne man smøre seg niste til senere på kvelden igjen hvis man ville (kveldsmat kl 20:00)

 

det var rutiner og god og sunn mat med mye næring i, jobbing om dagen og tilbake i leieren.

 

det var åpen soning

 

så lukka soning:

da skal man egentlig og jobbe men man må søke seg inn og jeg hadde kort tid å sitte igjen så jeg slapp unna det, så jeg lå på cella hele dagen å så på tv og koste meg. man får felles frokost og som åpen man smører seg niste til lunsj også kommer da en god middag også kvelds med gjerne niste til senere.

 

men jeg som bare satt på cella trengte ikke så mye da men når jeg jobba på åpen soning så trengte jeg den maten veldig godt og med treninga og det hele

 

i tillegg til dette så tjener man 90kr hver dag man er på "jobben" og man kan handle fra butikk 1 dag i uka (handleliste som vaktene går ut og handler og kommer tilbake med) og der kan man da til og med bruke visa kortet hvis man vil opptil 400kr, man får kjøpt alt man måtte ønske via der.

 

man har felles tid der man blir låst ut for å ha litt sosialt i tillegg og spille litt billiard eller dart eller lignende, man har også tilgang til kjøkken som man kan lage ting og tang hvis du har handla noe ingredienser på handlelista (ofte går flere sammen om ting og tang)

 

i tillegg har man 2 timer om dagen ut i fri luft og kan spille fotball eller trene eller bare labbe rundt

 

i tillegg har man gjerne lørdager der man reiser ut og har aktiviteter

 

det kommer gudstjenester og lignende med pizza fra dolly og slike ting med kaker og kaffi og hele sullamitten

 

har fangene det vondt? haha langt derifra. det er akkurat som en leirkamp bare man blir låst inn på celle, man er på cella aleine i 3-4 timer totalt i døgnet (utenom natta) og har rikelig med mat og næring med mange aktiviteter og sosialhet.

 

har de noe å syte over? haha nei ikke en dønn skit

 

MEN

 

når det kommer til slik som 2 skiver per måltid og slike ting så holder ikke det mål nettopp pga så mye aktiviteter og "jobbing".

 

nå skjønner dere sikkert hvordan det livet er og ;):p

 

 

 

dette er ikke helt rette plassen å skrive slikt men følte jeg måtte

  • Liker 1
Lenke til kommentar

2 skiver tilsvarer ett måltid. Det er vel totalt tre slike måltid pluss en begrenset middag.

 

Btw: Det er vel ca 80kcal per skive. 160kcal + pålegget. Havner vel kanskje på 200kcal da. Selv ligger jeg på opp i mot 1000kcal per måltid. Men 200kcal per måltid er lite for omtrent alle.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...