Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Stakkars deg. Må du være hjemme og ta deg av broren din?

Kanskje han faktisk vil ut - broren er sikkert 10-12 år? når jeg var 10-12 år ble jeg satt med en ps2, driver, gta osv. ( Dette var når broren min fikk i ansvar å passe på meg. Jeg sa at han kunne stikke på en betingelse, det var at jeg låne spill til ps2 av kameraten hans, + jeg skulle ha godteri.

Endret av Sk!ppy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overvektige som drikker Cola (ikke Diet) til frokost. Og ting som har med oppførsel i restaurant å gjøre.

Jeg jobber som servitør i USA fortiden. De tingene jeg ser... På slutten av dagen har jeg lyst å vrenge hjernen min og henge den til tørk. Fy faen, jeg har ikke ord.

Skrevet

Overvektige som drikker Cola (ikke Diet) til frokost. Og ting som har med oppførsel i restaurant å gjøre.

Cola til frokost her, sammen med pasta, men bare i dag :)

Skrevet
"The Tossers - No Loot, No Booze, No Fun"

Videoen er ikke lenger tilgjengelig på grunn av et fremsatt opphavsrettskrav fra WMG.

Argh

Skrevet

Jeg får ofte meldingen "This video contains music from Sony Music Entertainment and is no longer available in your country". Irriterer noe jævlig.

Skrevet

Irriterer meg over størrelsen på kyllingfilet. Har en pakke x-tra kyllingfilet (frossen). De varierer i vekt mellom 130-150g. Det gjør at 1 kyllingfilet blir for lite til meg, mens 2 blir for mye. 180-200g hadde vært passe.

Skrevet

Folk med kamera og boligsalg. Er det mulig? Klarer ingen å ta bilder av hybelene/leilighetene etc som viser oversikten av hele rommet? enn å ta 3-4 bilder av hverthjørne av rommet..

Skrevet

jeg får melding om nytt innlegg og når jeg skal sjekke innlegget har serveren til hardware "for stor last".

det kan da umulig være så mage flere brukere nå en for noen uker siden.

Skrevet

Folk med kamera og boligsalg. Er det mulig? Klarer ingen å ta bilder av hybelene/leilighetene etc som viser oversikten av hele rommet? enn å ta 3-4 bilder av hverthjørne av rommet..

Samme med annonser for salg av bil. 10 av 15 bilder er av felgene, som ikke er så veldig spesielle i mine øyne, 4 av bildene er av bilens utside, og 1 bilde er av innsiden. Men da brukte man jo selvfølgelig blits og fotograferte mot vinduet så er man heldig kan man kanskje se et lite skinnseteatom nederst i høyre hjørne.

Feilmelding på forumet her begynner også å bli litt irriterende.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...