djgudleif Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 (endret) Merka det samme en gang for noen år sida. Tannlegen hadde visst ikke greid å tette igjen det hun hadde boret. DVS, hun lagde et dypere hull. Men det visste jeg ikke da. Et halvt år(eller et år-ish) senere måtte jeg trekke den tanna, den var ødelagt ned til rota. De tenkte først å rotfylle, men den var ødelagt BEYOND rotfylling. Tannlegen sin skyld! Så hvis det iser forferdelig de neste dagene, få det sjekket. Endret 27. april 2010 av bollerbrus
Jason P. C. Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Hvor i all verden skal jeg trykke?? Kan noen svare? Slik er det på mange bilder, får ikke sett noe
dabear Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 (endret) Trodde jeg hadde funnet en eneste kul person født etter 1990, men da eksisterer de altså ikke. 1989 derimot... Et kjapt eksempel: http://surfme.files.wordpress.com/2009/08/hayden-panettiere-17.jpg Sier jo ikke nei takk til det. Har du sett de svære gammelmannsrynkene i panna hennes? DET er ikke pent altså. --- Det irriterer at jeg var på vei til skolen, og så fant jeg ut at forelesing var avlyst Endret 27. april 2010 av dabear
chokke Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Kan noen svare? Slik er det på mange bilder, får ikke sett noe Kan du ikke bare trykkep å den grå ramma så utvides bildet i posten?
iSimen Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Hvor i all verden skal jeg trykke?? Kan noen svare? Slik er det på mange bilder, får ikke sett noe Trykk på selve bildet... Hva med å prøve deg fram neste gang?
Jason P. C. Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 (endret) Problemet et at det ikke skjer noe når jeg trykker der. Det burde jo vært innlysede at jeg har prøvd det meste edit: f.eks denne her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=759731&view=findpost&p=15569510 det er ikke noe bilde der Endret 27. april 2010 av Jason Something
Kontorstol Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Tror nok det er pga. at bildet bare er skalert ned 3%, forskjellen er så liten at du nesten ikke ser forskjell.
NothinDoin™ Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Merka det samme en gang for noen år sida. Tannlegen hadde visst ikke greid å tette igjen det hun hadde boret. DVS, hun lagde et dypere hull. Men det visste jeg ikke da. Et halvt år(eller et år-ish) senere måtte jeg trekke den tanna, den var ødelagt ned til rota. De tenkte først å rotfylle, men den var ødelagt BEYOND rotfylling. Tannlegen sin skyld! Så hvis det iser forferdelig de neste dagene, få det sjekket. Lol, siste gang jeg var hos tannlegen fant de ikke nerven i tanna mi når de skulle bedøve, så endte med at jeg hadde 3 hender og 2 sprøyter i kjeften på en gang.. Litt ubehagelig
Datasmurf Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Noen har visst stjålet Zyrtec-en min. -_- Jeg hadde to uåpna esker liggende sammen med all den andre medisinen min, men disse er nå borte. Yee-fuckings-ha! Hater å måtte kjøpe ny medisin.
djgudleif Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 "Trøste & Bære - Det er katrine moholt jeg vil ha" Er recommended for meg på youtube. "Because you watched: Freerunning in snow."
Kornfleks Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 "Trøste & Bære - Det er katrine moholt jeg vil ha" Er recommended for meg på youtube. "Because you watched: Freerunning in snow." Hahahahaha, slikt finner jeg bare underholdende, og ikke irriterende. Oh, the randomness
Estella! Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 folk som skriver at telenor arena er i oslo...
Jooose Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 (endret) folk som skriver at telenor arena er i oslo... ..Telenor arena er i oslo ..Telenor arena er i oslo ..Telenor arena er i oslo ..Telenor arena er i oslo ..Telenor arena er i oslo og forresten Telenor arena er i oslo! Endret 27. april 2010 av Jooose
Estella! Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 folk som skriver at telenor arena er i oslo... ..arena er i oslo ..arena er i oslo ..arena er i oslo ..arena er i oslo ..arena er i oslo og forresten arena er i oslo! Telenor Arena er et innendørs fotballstadion på Fornebu i Bærum som brukes av Stabæk Fotball.
Jooose Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 (endret) --> *Telenor Arena er i Oslo* <-- Endret 27. april 2010 av Jooose
Matsemann Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Estella tenker på Metallica-konserten. Å ikke si at den var i Oslo blir veldig feil mtp internasjonale greier, og alle vi som reiste dit faktisk sov i Oslo.
Anbefalte innlegg