Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
skjul funksjonen er din venn :) Jeg har vell skjult over 20 stykker som skriver bullshit dagen lang.

Samme her, men det skjer med jevne mellomrom at alle de jeg har skjult kommer tilbake igjen, og da er det jo kaos.

Skrevet

Åhh!

Enda et forbanna program hvor folk sitter rundt et bord og snakker drit og tror de er morsomme. Det er ikke morsomt når det er plagiat av et plagiat av et plagiat av et plagiat.

Skrevet
Omfg! Jeg vet jeg klaget på at alle whina om facebook, men seriously, når en faktisk presterte å skrive "Tygger hubba bubba" ble det for dumt.

"Spiser kjeks"

"Nå er jeg ferdig å spise kjeks"

"Dusjer"

"Sånn, nå har jeg dusjet"

Skrevet
skjul funksjonen er din venn :) Jeg har vell skjult over 20 stykker som skriver bullshit dagen lang.

Samme her, men det skjer med jevne mellomrom at alle de jeg har skjult kommer tilbake igjen, og da er det jo kaos.

Det finner man fort ut :p Hadde et tilfelle idag.

Skrevet

folk som skriver ett innlegg så redigerer det til noe så idiotisk "nei jeg trekker det tilbake" eller "innlegget er fjernet i hennsyn til en av mine tråder"

eller på ett annet forum jeg er der folk bare skriver :w00t: for å få tema under mine innlegg......

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...